مایکروسافت اعلام کرد: معرفی مدیر عامل جدید در سال آینده

چهارشنبه ، 27 آذر 1392 ، 11:49
شرکت مایکروسافت معرفی مدیر عامل جدید این شرکت را به سال آینده موکول کرد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جان تامپسون، یکی از اعضای هیات مدیره شرکت مایکروسافت در وبلاگ خود نوشت که مدیر جدید این شرکت و جایگزین استیو بالمر اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهد شد.

وی تصریح کرد: همانطور که انتظار دارید گزینه‌های ما محدود شده‌اند و ما به همراه تمامی اعضای هیات مدیره در حال بررسی عمیق‌تر گزینه‌های موجود هستیم و انتظار می‌رود اوایل سال آینده نام مدیر عامل جدید را اعلام کنیم.

تامپسون در وبلاگ خود نوشته است: در ماه آگوست ما اعلام کردیم که استیو بالمر طی 12 ماه آینده از مدیر عاملی مایکروسافت کنار خواهد رفت و ما به دنبال مدیر عامل جدید هستیم.

وی افزود: از آن زمان تاکنون ما به دنبال گزینه‌های مناسب برای سمت مدیر عاملی مایکروسافت می‌گردیم تا بتواند این شرکت بزرگ را هدایت کند و هرچه به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم تقاضا و علاقه بیشتری برای معرفی مدیر عامل جدید وجود دارد.

به گزارش سایت خبری Cnet، پیش از این آلن مولالی، مدیر عامل کنونی شرکت خودروسازی فورد یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای هدایت مایکروسافت بود اما این مدیر موفق آمریکایی چندی پیش اعلام کرد که دست کم تا پایان سال آینده در شرکت خودروسازی فورد خواهد ماند.

وی تصریح کرد: هیچ تغییری در تصمیم من برای ماندن در راس شرکت فورد تا پایان سال آینده ایجاد نشده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 27 آذر 92
داستانک/ مورچه اخراجی ◄

مطالب مرتبط
بنر