موفق ها/ ثریا دارابی

شنبه ، 7 دی 1392 ، 04:16

ثریا دارابی متولد سپتامبر سال ۱۹۸۳ در لیست ۳۰ زن پیشتاز و زیر ۳۰ سال جهان در دنیای تکنولوژي قرار دارد. وی فارغ التحصیل رشته تاریخ هنر از دانشگاه جروج تاون است.

این کارآفرین ایرانی کارش را از نیویورک تایمز به عنوان مدیر امور مشارکت دیجیتال و بازاریابی برای رسانه های اجتماعی شروع کرد. اما موفقیت چشمگیر او در فود اسپاتینگ رقم خورده است. فود اسپاتینگ ایده ای است که توسط دوستان وی آلکسا و شوهرش در سفری که به ژاپن داشته اند به وجود آمد.

ثریا در سال ۲۰۱۰ از سوی نشریه فست کمپانی به عنوانی یکی از افراد خلاق برتر معرفی شد. فود اسپاتینگ به سرعت موردتوجه نشریاتی مانند fast, mashable, tech crunch cnn و the wall street journal, company قرار گرفت.

در ۲۰۱۰ یکی از ۵۰ وب سایت برگزیده مجله تایم شد و به عنوان یک نرم افزار فوق العاده در سفر توسط travel+leisure mag انتخاب شد.

ثریا نقشش را جوش دادن شراکت‌های برند فودسپاتینگ با سایر برندها و ایجاد رابطه‌های همزیستی با سازمانهایی مانند Travel Channel، Bravo، مجله‌ی NewYork و مجله‌ی Gourmet می‌داند.

آخرین ابتکار ثریا سایتی به نام Zady است که هنوز فعالیتش را شروع نکرده ولی درآمدی ۳/۱ میلیون دلاری از مرکز آموزش ملی آمریکا داشته است.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
================

► 10 کلمه پرجست وجوی گوگل
حرکت عجیب یک زن میلیاردر درخیابان! /عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر