10 کاری که باید در یک روز کاری انجام دهید

شنبه ، 13 ارديبهشت 1393 ، 10:44


قطعا هر کسی که شاغل است و کاری را انجام میدهد چه اداری چه مشاغل آزاد باید در طول روز یکسری کار و وظایفی را انجام دهد. اما آندره یانگ نویسنده ی کتاب "هارپر بیزینس" در سال 2014 به مردم آمریکا توصیه نمود از هوششان برای پیشبرد اهداف کاری شان استفاده کنند به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر او همچنین موسس و مدیر عامل یک شرکت تجاری است و معتقد است تمام کسانی که از هوش بالایی برخوردارند تجارت بهتری دارند.
یانگ معتقد است افرادی که از تمرکز کاری بالایی برخوردارند و میتوانند در حین انجام کار ذهن خود را متمرکز کنند بهتر میتوانند کار را پیش ببرند اما داشتن تمرکز و همچنین داشتن ایده های کاری خوب کافی نیست در اصل ممکن است خیلی از ایده های کاری خوب وجود داشته باشد اما دنبال نشوند و به دست فراموشی سپرده شوند. یانگ بیشتر روی این موضوع تاکید میکند که ایده های کاری باید در جریان قرار بگیرند در واقع باید سرمایه، نیروی انسانی و... برای پیاده سازی ایده های کاری وجود داشته باشد.


یانگ به افراد شاغل توصیه میکند فقط بعد انجام وظیفه در امور کاری را در نظر نگیرند بلکه خود را عادت به پیشرفت دهند حتی پیشرفت های کوچک برای همه لازم است. هر کاری که انجام میدهید نباید یکنواختی داشته باشد بنابراین او به شاغلین چه کارمند چه مشاغل آزاد توصیه های کلیدی و مهم دارد این توصیه ها هم کاری و هم فردی است که باید در طول یک روز کاری به آنها توجه کنید.


1-هر روز باید به ایده های کاری فکر کنید حتی اگر نتیجه ای هم نگرفتید باید به آن فکر کنید مخصوصا برای ارتباط خوب با دیگران و مشتری ها حتما باید به ایده های خوب فکر کنید مثلا چه کلمات و عباراتی باعث حس خوب در مشتریان شده و آن ها را به خرید دعوت میکند؟


2-توصیه دوم در ارتباط با محافظت از تجارتی است که دارید شم باید هر روز از تجارتتان محافظت کنید به این معنا که حواستان به بازار کاری باشد تجارت شما فراموش نشود یا در بازار کمرنگ نشود.


3-اگر وب سایتی دارید باید از این وب سایت نهایت استفاده را کنید. از این وب سایت برای ارتقا کاری استفاده کنید کمترین آن این است که وب سایت باید به روز باشد هر لحظه باید اخباری از تجارت و محصولات جدیدی که ارائه دادید روی سایت شرکت درج کنید.


4-گردش مالی و حسابها باید روزانه بررسی شود. بررسی حساب ها را به آخر هفته موکول نکنید هم ابتدا و هم انتهای روز حساب های مالی باید چک شوند.


5-برای تبلیغات از رسانه های اجتماعی کمک بگیرید هر رسانه ای که دسترسی به آن برای شما آسان تر است میتواند در جهت تبلیغات مورد استفاده شما واقع شود.


6-تجارت شما باید توسعه یابد هر کسی با توجه به نوع کاری که دارد قطعا راه های توسعه را میداند بنابراین سعی کنید نام تجاری تان را به گوش همه آشنا کنید.


7-کارمندان را فراموش نکنید. کارمندان هستند که کار شما را پیش میبرند از آنها بخواهید در هر پستی که قرار دارند به روز باشند. کارمندان را به تفکیک کاری که انجام میدهند روزانه باید مورد تشویق قرار داده و انگیزه ی شان را بالا ببرید.


8-بیزینس پلن برای تجارت هایی که تازه رونق گرفته یا تجارت هایی که همیشه رونق داشته لازم و ضروری است در این جهت هر چقدر که بخواهید میتوانید ایده بگیرید زیرا که تجارت اصولا پویاست و ثبات ندارد بنابراین باید برای ادامه ی کار حتما روی این نوع از ایده های کاری برنامه ریزی کنید.


9-بودجه بندی مالی شرکت باید همواره مورد بررسی مدیر یا مدیر عاملان قرار بگیرد زیرا ایده های کاری حتما نیاز به بودجه خواهد داشت بنابراین برنامه ریزی صحیح شما باعث میشود هیچ گاه این دو با یکدیگر تداخل نداشته باشند.


10-مشتری مداری را فراموش نکنید یکی از راه ایی که باعث میشود مشتری بیشتر میل به خرید پیدا کند ارزش گذاری برای آنهاست برای مشتریان تیزرهای تبلیغاتی نوین طراحی کنید مثل یک سخنرانی توصیف و توضیح محصولات که به شکلی باعث جذب مشتری ها شود.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 13 اردیبهشت 93
پرداخت بدهی ایران به بانک جهانی ◄

مطالب مرتبط
بنر