موفقیت در کار تنها با یک عامل موثر

پنجشنبه ، 1 خرداد 1393 ، 09:52


خاص بودن همیشه باعث موفقیت نمیشود خیلی از شرکت ها به دنبال این هستند که برای مشتریان خود یا در بازار به نسبت دیگران خاص تر باشند. افراد خلاق هستند که با ایده های کاری خوب خاص میشوند اما آنها هم خاص بودن مطلق را نمیپسندند چون اگر هر چیزی را در قالب پیامی برای مشتری عنوان کنیم و به آن عمل نکنیم نمیتوانیم موفق باشیم.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اگر هر کسب و کاری بتواند روی یک نمودار روند خود را پیاده سازی کند به طوری که جزء به جزء آن را بررسی کرده و موشکافانه به راهی که از آن آمده و قرار است در این راه ادامه بدهد بنگرد در آنجا میتواند کم و کاست کار خود را پیدا کند.


عامل موثری که میتواند به موفقیت یک کسب و کار کمک کند امیدواری است اینکه شرکتی با ناامیدی رو به جلو پیش برود مطمئنا از رقبای خود عقب می ماند. شکست همیشه عامل پیروزی های بعدی است با شکست خوردن نباید نا امید شد بلکه باید از آن عبرت گرفت.


اگر میخواهید ایده های کاری خوب به ذهن تان برسد باید تلاش تان را بیشتر کنید. گاهی کارآفرینان در میانه راه با کاهش میزان درآمدشان نمیتوانند پیش بروند و نا امید میشوند و در نهایت شکست میخورند. خودتان را دست کم نگیرید هر آنچه که به عنوان یک ایده به ذهن شما میرسد را با توجه به کار و میزان سرمایه بررسی کنید و نهایتا تصمیم بگیرید فراموش نکنید که ایده های کوچک باعث ایجاد ایده های بزرگتر میشوند.


هر ایده ای در همان ابتدا نمیتواند درآمد زایی کند سود آوری ممکن است یک تا دو سال به طول بیانجامد بنابراین این انگیزه و امید شماست که کمک میکند صبر داشته باشید و حوصله کنید تا نتیجه ی کار را ببینید. این فقط در مورد کارفرمایان صدق نمیکند کارمندان هم باید به همین میزان انگیزه و امید داشته باشند مثلا کارمندی که با حقوق پایه شروع کرده نباید پس از گذشت دو تا 6 ماه منتظر افزایش حقوق باشد بلکه پیشرفت در کار و افراد مختلف متفاوت است حتما باید زمانی سپری شود تا بتوانید پیشرفت کنید در اصل با یادگیری بیشتر انسان میتواند پیشرفت کند.


سرمایه گذاران بزرگ در سرتاسر دنیا همیشه با تلاش و کوشش فراوان به موفقیت رسیده اند اگر زندگی نامه ی آنها را مطالعه کنید حتما شکست و پیروزی های زیادی را در کارنامه ی کاری شان ملاحظه میکنید بنابراین عامل موثر یعنی امیدواری به هر کسی کمک میکند تا تلاش را ادامه داده و انگیزه اش را از دست ندهد.


کسی که با علاقه ی فراوان کاری را شروع میکند حتما در آن موفق خواهد بود چون علاقه شرط انگیزه است و انگیزه با موفقیت قوت میگیرد موفقیت هم وقتی به دست می آید که شما در کارتان چه به عنوان کارمند چه کارفرما برنامه ریزی صحیح داشته باشید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 1 خرداد 93
بی‌اعصاب‌ترین فروشنده دنیا؟!/|تصویر ◄

مطالب مرتبط
بنر