معرفی سایتی که فرم استخدام تقلبی منتشرکرد!

شنبه ، 24 خرداد 1393 ، 08:02

 

 

شهرداری تهران اعلام کرد: مدتی است سایتی غیر وابسته به شهرداری تهران به نام سامانه نیروی انسانی به آدرس: http:// www.niroensani.ir با درج آگهی کذب و خلاف واقع اعلام کرده که شهرداری تهران در صدد جذب نیروی انسانی است و در این راستا حتی فرم درخواست استخدام نیز بر روی صفحات خود قرار داده است.

به گزارش به نقل از سایت تهران سما،مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع شهروندان اعلام کرد: برابر اظهارات معاونت منابع انسانی شهرداری تهران مبنی بر عدم جذب نیرو در سال جاری از سوی این مجموعه،این سایت هیچ گونه ارتباطی با شهرداری تهران ندارد و این خبر وفرم ثبت نام کذب و در راستای کلاهبرداری و اخاذی از سوی برخی افراد سود جو طراحی شده وفعالیت می کند.

براساس همین گزارش شهرادری تهران در صورت نیاز به نیروی استخدامی و متخصص از طریق رسانه های رسمی از جمله صدا وسیما و روزنامه همشهری مراتب را به به استحضار شهروندان تهرانی خواهد رساند. ضمنا شهرداری تهران برای احقاق حقوق خود و شهروندان تهرانی از طریق مراجع قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

بازارکار: مدت هاست سایت مورد اشاره با دریافت پول و انتشار آگهی های مشکوک فعالیت می کند و کانون کاریابی ها نیز این سایت را غیر مجاز معرفی کرده و در خواست برخورد با آن را نموده است. اما متاسفانه اقدام قانونی در مورد برخورد با این سایت صورت نگرفته و معلوم نیست توسط چه کسی اداره می شود.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نرخ سود روزشمار 28 درصدی برخی بانک‌ها!
بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،24 خرداد 93 ◄

مطالب مرتبط
بنر