كشف كلكسيون دستگاههاي جعل اسكناس در منزل جاعل حرفه اي

سه شنبه ، 10 دی 1387 ، 16:34

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ عظيمي رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان غربي در خصوص جزئيات خبر افزود:با دريافت گزارشي به پليس آگاهي در خصوص جعل اسكناس و مهرهاي دولتي توسط يك مجرم حرفه اي ، تحقيقات گسترده با توجه به اهميت موضوع توسط كارآگاهان پليس آغاز شد و با بررسي اطلاعات اوليه به دست آمده كارآگاهان متوجه شدندكه متهم به نام " ع .ع " با در اختيار داشتن دستگاههاي پيشرفته اقدام به جعل اسكناس و... مي‌نمايد .

در مرحله بعد عمليات ، كارآگاهان با پيگيري شبانه روزي و استفاده از بانكهاي اطلاعاتي و تحقيقات گسترده موفق به شناسايي مخفي گاه اين متهم شده و پس از چند روز تعقيب و مراقبت و كنترل رفت و آمدها در يك عمليات غافلگيرانه متهم دستگير و پس از انتقال به پليس آگاهي و انجام بازجوييها به جرائم خود اعتراف كرد و با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.

كاراگاهان پليس در بازرسي از منزل متهم چندين حلقه سي دي حاوي اطلاعات ، دهها رشته نوار مخصوص چاپ ، دستگاههاي چاپ اسكناس و مهر و... كشف و ضبط شد .

سرهنگ محمديان در پايان ضمن هشدار به جاعلان درباره اين نكته كه جعل اسناد و امهار دولتي عواقب قانوني شديدي را در پي دارد به تمام شهروندان توصيه كرد كه در صورت مشاهده فعاليت چنين افرادي بلافاصله موضوع را به پليس آگاهي گزارش دهند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی پلیس

► اولين دستگاه خودپرداز در مصر باستان
مجمع عمومي فوق‌‏العاده سينا فردا برگزار مي‌‏شود ◄

مطالب مرتبط
بنر