چرا استفاده از نرم افزار ارسال ایمیل گروهی جز بهترین راه های تبلیغات به شمار می آید ؟

دوشنبه ، 16 تیر 1393 ، 08:20

 


همان طور که می دانید در این چند سال اخیر تبلیغات کسب و کار ها از چاپ تراکت، بروشور و دیگر تبلیغات کاغذی پرهزینه و زمان بر به تبلیغات در سطح اینترنت تغییر کرده است. امروزه بیشتر افراد وقت خود را در وب گردی و چک کردن ایمیل هایشان می گذرانند. اکثر خرید هایشان را و نیاز هایشان را در اینترنت جستجو می کنند.


یکی از بهترین راه های بازاریابی اینترنتی، ایمیل مارکتینگ یا همان استفاده از نرم افزار ارسال ایمیل گروهی می باشد. شما به راحتی با خرید یکی از این نرم افزار ها با قیمت بسیار مناسب می توانید تبلیغات خود را به میلیونها کاربر اینترنت نمایش داده و بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید و آنها را به مشتری خود تبدیل کنید.


اطمینان از دیده شدن شما توسط مشتری :
اکثر کاربران اینترنت روزانه بیشتر از یک بار ایمیل های خود را چک می کنند. با استفاده از نرم افزار ارسال ایمیل گروهی ارتباط خود را با کاربران بیشتر خواهید کرد در نتیجه منجر به تبلیغات بیشتر و درآمد بالاتر می شود.
سازگار با بودجه شما :
خرید این نرم افزار ها به طور متوسط هزینه ای معادل 15 دلار در ماه برای شما خواهد داشت.


ایجاد ایمیل های شخصی :
با اینکه ایمیل ها را یک جا و به صورت گروهی ارسال می کنید اما نرم افزارها این امکان را برای شما  فراهم می کنند که ایمیل ها را به نام اشخاص و مختص هر شخص ارسال کنید.


قابل دسترسی در موبایل ها :
تحقیقات نشان می دهد 43 در صد از ایمیل ها توسط گوشی های تلفن همراه باز می شوند. از آنجایی که برای خواندن ایمیل ها با موبایل کمتر دچار مشکل می شویم و اصولا برنامه های اتصال به صندوق ایمیل در اکثر گوشی ها به صورتت پیش فرض وجود دارد بنابراین بستر مناسبی برای دیده شدن تبلیغات محسوب می شوند.


قابل دسترسی در شبکه های اجتماعی :
شما به آسانی می توانید محتوای خود را در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک  و توییتر به اشتراک بگذارید و طرفداران، دوستان و پیروان خاص خود را جمع آوری کنید و آنها را به مشتریان خود تبدیل کنید.


نمایش آمار ارسال ها :
ایمیل مارکتینگ و استفاده از نرم افزار ارسال ایمیل گروهی بازگشت سرمایه بیشتری نسبت به بازاریابی دیجیتالی و یا چاپ کاتالوگ دارد. زیرا شما می توانید به صورت لحظه ای آماری مانند اینکه چه کسانی ایمیل های شما را باز کرده اند، چه کسانی کلیک کرده اند و یا اینکه به دست چه کسانی نرسیده است و بسیاری آمارهای دیگر را دریافت کنید و با تجزیه و تحلیل آنها برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی بعدی خود را به راحتی انجام دهید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► 10 ویژگی اساسی یک شهروند الکترونیک
فرمول قیمت گذاری خودرو ایران لو رفت! ◄

مطالب مرتبط
بنر