KettleCharge‌ چیست؟

پنجشنبه ، 16 مرداد 1393 ، 10:00


کمپانی BioLite محصولی با نام KettleCharge را تولید نموده است که با استفاده از آن میتوان گوشی هوشمند را شارژ نمود و هم آب جوش تهیه کرد. کمپانی BioLite لوازمی که در آشپزی مورد استفاده قرار میگرند را با تکنولوژی شارژ وسایل هوشمند ترکیب کرده است. در اصل KettleCharge یک تکنولوژی است که هم آب را برای تهیه چای به جوش می آورد و هم همزمان گوشی هوشمند شما را شارژ میکند.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر KettleCharge گرمایی را که برای جوش آوردن آب به وجود می آید با استفاده از یک ترمو الکتریک به برق تبدیل میکند بنابراین هم آب به نقطه ی جوش میرسد و هم اینکه برق برای شارژ گوشی هوشمند تولید میشود.


در اصل KettleCharge مثل یک اجاق گاز چند کاره است که هم در منزل و هم در محل کار میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول یک جایگاه USB برای برقراری اتصال با گوشی هوشمند دارد و همچنین یک صفحه نمایش LED که میزان دما و میزان شارژ گوشی هوشمند را نشان میدهد و اگر KettleCharge به حد زیادی داغ شده باشد صفحه نمایش به کاربر هشدار میدهد.


محصول KettleCharge از کتریهای معمولی کوچکتر است و طراحی متفاوت تری دارد بنابراین به راحتی قابل حمل است این محصول حدود 3 فنجان آب را در خود جای میدهد همچنین از یک کابل USB با طول مشخص استفاده شده تا فاصله ی ایمنی بین گوش هوشمند و KettleCharge وجود داشته باشد.


در حال حاضر قیمت این محصول 149.95 دلار است و بیش از همه مورد توجه کاربرانی است که علاقه ی زیادی به چای و قهوه دارند تا به جای کتری های معمولی از KettleCharge استفاده کنند تا در حین تهیه ی آب جوش برای تهیه نوشیدنی گوشی هوشمند خود را نیز شارژ کنند.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► نقدینگی از خط قرمز عبور کرد؟
شورای رقابت چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر