ریچارد برنسون از عوامل موفقیت در شغل میگوید

يكشنبه ، 9 شهریور 1393 ، 07:15

ریچارد برنسون کارآفرین و جزء افراد ثروتمند در بریتانیا است. او در زمینه های مختلفی به تجارت و بیزینس مشغول است. در زمینه ی بازرگانی و صنعت گردشگری و هواپیمایی ریچارد برنسون فعالیت های زیادی دارد. او صاحب شرکت Virgin‌و گروه بازرگانی  Virgin‌است همچنین ریچارد برنسون در سر تا سر دنیا هم شرکت های مختلفی دارد که در زمینه ی بازرگانی تجارت میکند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر ریچارد برنسون با داشتن تجربیات زیاد در زمینه های مختلف همیشه توصیه های خوبی را در تجارت و کار به مشاغل مختلف و کارآفرینان داشته است. او در زمینه ی موفقیت های تجاری، نقش انگیزه و تشویق و ترغیب کارمندان و همچنین داشتن تیم کاری خوب تجربیات خود را در اختیار کارآفرینان قرار میدهد.


برای موفقیت های تجاری چه توصیه هایی دارید؟
موفقیت در یک تجارت نیاز به یکسری از عوامل دارد که برخی از عوامل ممکن است کمتر مورد توجه قرار بگیرد مثلا یکی از چیزهایی که به موفقیت یک تجارت کمک زیادی میکند داشتن تیم کاری خوب است تیم کاری با عملکرد بالا به یک تجارت کم میکند تا به موفقیت برسد.
هدف شما با ایجاد یک کسب و کار و ایجاد یک تجارت این است که در کنار دیگر موفقیت های کاری به سود آوری بالا و درآمد زایی بیشتر برسید که این موفقیت با داشتن کارمندان خوب و کمک آنها امکان پذیر خواهد شد. علاوه بر این کارمندان هم باید در زمینه ی کاری خود و در تجارتی که در آن فعالیت میکنند هم به موفقیت دست یابند.


چگونه عملکرد و روند کاری را افزایش دهیم؟
کارمندان باید بیشتر به توانایی کاری، ارزشگذاری برای کارها و مسئولیت های خود، اهداف و توانایی رسیدن به آنها در کار و شغل خود توجه کنند. در گروه Virgin ما سعی میکنیم تا به همه ی این نکات توجه کنیم تا کارمندان بتوانند به صورت مستقل کار کنند. ما موفقیت های کاری و دست یابی به اهداف کاریمان را جشن میگیریم. ما کارمندان را تشویق میکنیم تا به اهمیت کاری خود پی ببرند.
آنها با برنامه ریزی های کاری که دارند میتوانند حتی در منزل کار و شغل خود را داشته باشند و یا اینکه از دیگر شرکت های ما در نقاط مختلف به انجام مسئولیت های کاری خود بپردازند. حتی در زمینه های سلامتی و ورزش ما همیشه به کارمندان خود توصیه میکنیم تا با دوچرخه به محل کار خود بیایند.


ما از نظر سنجی که انجام میشود برای بهبود شرایط کاری استفاده کنیم به این صورت که به بازخورد عملکرد کارمندان و یا نظرات آنها برای بهبود شرایط کاری توجه میکنیم و نظر آنها را در مورد رضایت شغلی میپرسیم.

► اگر کارت سوختتان باطل شده بخوانید
چالشها مشکلات کاری را چگونه حل کنیم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر