چگونه یک تبلت خوب بخریم؟

چهارشنبه ، 26 شهریور 1393 ، 04:52

 

تبلت ها در اندازه ها و شکل های مختلف تولید میشوند و همانند گوشی های هوشمند و لپ تاپ تنوع زیادی دارند. تبلت ها ویژگی ها و امکانات متفاوتی دارند و در رنگ ها و مدل های مختلفی تولید میشوند.

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر صفحه نمایش تبلت ها در اندازه های مختلفی تولید میشود اندازه ی صفحه نمایش تبلت معمولا بین 7 تا 10 اینچ است. تبلت ها معمولا طراحی متفاوتی دارند وزن، شکل و اندازه ی آنها متفاوت است.

خوب است که همیشه قبل از خرید با توجه به نوع تبلتی که به آن نیاز داریم محصول مورد نظر خود را انتخاب کنیم و ویژگی ها و امکانات آن را در نظر بگیریم. سیستم عامل تبلت ها با یکدیگر تفاوت دارند. همچنین هر تبلتی مثل گوشی های هوشمند دوربین نیز دارد که کیفیت آنها متفاوت است.

برای تبلت ها نیز مثل گوشی های هوشمند اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد علاوه بر اپ ها، بازی های مختلف نیز میتوانند در تبلت ها مورد استفاده قرار بگیرند. اما مهم تر از همه گارانتی و ضمانت نامه ی این محصولات اهمیت دارد همیشه باید به گارانتی این محصولات توجه کنید.

خوب است که برای تبلت و یا لپ تاپ و گوشی های هوشمند کاور و یا کیف تهیه کنید تا در مقابل ضربه، حرارت و تماس با آب محفوظ بمانند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
==================

 

► چگونه وام مسکن غیر رانتی بگیریم؟
بخش بندی کردن بازار چیست و به چه درد می خورد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر