لبخند بزنید سفر دبی جایزه بگیرید

يكشنبه ، 20 مهر 1393 ، 10:51




لبخند فقط نشان دهنده شاد بودن نیست. ما از لبخند برای اهداف خاص اجتماعی استفاده می‌کنیم زیرا لبخند می‌تواند پیام‌های مختلفی را به دیگران برساند.

 

1. تشویق دیگران برای اعتماد به شما ،در دنیایی که همه فقط به فکر خودشان هستند، واقعاً به چه کسی می‌توان اعتماد کرد؟
2. جلب ملایمت و ارفاق دیگران ، وقتی افراد کار بدی انجام می‌دهند و دستگیر می‌شوند معمولاً لبخند می‌زنند. آیا این کار برایشان فایده‌ای دارد؟
3. رهایی از خطاهای اجتماعی، فراموش کردید به مناسبت سالگرد ازدواجتان برای همسرتان هدیه بخرید…؟
4. برای جذابیت ، لبخند خانم‌ها تاثیری جادویی بر همسرشان دارد و تاثیر آن حتی از ارتباط چشمی نیز بالاتر است.
5. پنهان کردن فکر ...
6. برای پول درآوردن ، آیا لبخند می‌تواند واقعاً برایمان پول‌ساز باشد؟

این جشنواره به ابتکار شرکت نرمه برگزار می شود. شما می توانید با ارسال یک عکس از لبخند خودتان و یا اطرافیانتان در جشنواره ما شرکت کنید، برای این کار در سایت ما عضو شوید و در کادر سمت چپ همین صفحه عکس خود را آپلود کنید .
روش رای گیری و انتخاب عکس برگزیده

عکس های شما در سایت در معرض دید همه اعضا و افراد بازدید کننده سایت خواهد بود تا عکس شما رای بیاورد ، پس لطفاً سه نکته را مورد توجه قرار بدهید :

1- با ارسال عکس برای ما ، به ما این اجازه را دادید که عکستان را برای طول این مدت در سایت بگذاریم تا افراد به آن رای بدهند.
2- شما نیز به عکس لبخندهای مورد علاقه تان رای بدهید ، میتوانید به لبخند خودتان و هر تعداد لبخند دیگر رای بدهید که این کار هم با گذاشتن like برای عکس ها ممکن می شود.
3- عکس هایی که در 3 روز اول کمتر از 15 عدد like داشته باشند از رای گیری حذف میشوند .

برای رای به لبخند ها به صفحه نظر سنجی بروید و به عکس هایی که اعضاء فرستادند رای بدهید . البته برای این کار شما هم باید در سایت عضو بشوید.
نظرسنجی در مورد عکس برگزیده

این جشنواره از 15 مهر ماه 93 شرو ع میشود و تا 15 آذر ماه 93 ادامه خواهد داشت . شما میتوانید عکس خود را تا 30 آبان ارسال کنید و تا تاریخ 15 آذر نیز میتوانید به عکس بقیه رای دهید . انتخاب و اعلام نفر اول در یک جشن بزرگ با حضور شرکت کنندگان در جشنواره انجام میشود و افرادی که عکسشان بیشترین رای را بدست آورد به جشن دعوت میشوند پس لطفاً اطلاعات خود را کامل به ما بدهید.
جوایز:

بهترین عکس یه عدد لپ تاپ Mac Book Air به همراه 5 روز اقامت در هتل 5 ستاره در دبی .
10 عدد موبایل iphone 6 به عکسهای پرطرفدار و همچنین کابران پرکار (افرادی که در نظرسنجی شرکت می کنند) اهدا خواهد شد.

ممکن است ما در آینده از لبخند ارسالی شما در فایل های تبلیغاتی از قبیل بیلبورد و ... استفاده کنیم و البته این کار بدون هماهنگی با شما انجام نخواهد شد.

برای ورود به سایت و ثبت لبخندتان اینجا کلیک کنید

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► ادامه رشد اقتصادی با وجود تحریم‌ها
یارانه نقدی مهرماه واریز می شود ◄

مطالب مرتبط
بنر