اولویت‌های پرداخت وام بانک توسعه تعاون اعلام شد

شنبه ، 1 آذر 1393 ، 10:32
بانکی دات آی آر: تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و اتمام طرح‌های نیمه تمام در اولویت اعطای تسهیلات بانک توسعه تعاون قرار گرفت.
معاون امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون گفته است: در حال حاضر برخی از واحدهای تولیدی با ظرفیت کم‌تر از ظرفیت اسمی خود فعالیت دارند، از این رو بانک توسعه تعاون برای کمک به واحدهای فعال تعاونی، تامین مالی آن‌ها را به‌عهده می‌گیرد.
به گفته‌ی سید باقر فتاحی حمایت از طرح‌های دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی که با 40 درصد تسهیلات می‌توانند به اتمام برسند، در اولویت پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون قرار دارند.

تحقق بیش از 80 درصد برنامه‌های بانک در 5 ماهه سال
فتاحی با اشاره به رشد 53 درصدی منابع بانک در مقایسه با سال گذشته از تحقق 83 درصدی برنامه‌ هدف‌گذاری شده بانک تا پایان مرداد ماه امسال خبرداده است.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، معاون امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون بیش‌ترین سرمایه بانک را از محل سپرده‌های مردمی و سپرده‌گذاری اعضای شرکت‌های تعاونی در نزد بانک ذکر کرد و گفت: هم اکنون بیش از 440 شعبه و باجه در سراسر کشور داریم که سرمایه بانک از محل ارائه خدمات مالی، اعتباری و ارزی آنها تامین می‌شود.

90 درصد شعب بانک استیجاری است
فتاحی ساختمان‌های ستادی و شعب را جزو دارایی‌های بانک عنوان کرد و گفت: خوشبختانه جزو معدود بانک‌هایی هستیم که سقف میزان نسبت سرمایه پایه بانک به دارایی‌های ثابت را رعایت کرده‌ایم به گونه‌ای که 90 درصد شعبات ما در سراسر کشور استیجاری است و تلاش کرده‌ایم تا بیش‌ترین منابع بانک را به جای هزینه در کالاهای سرمایه‌ای نظیر خرید ساختمان، در اختیار جامعه هدف و تامین نیاز مشتریان خود قرار بدهیم.

► معاون وزیر کار: سالی 900 هزار شغل جدید نیاز داریم
تداوم تملیک بنگاه‌های بدهکار توسط بانک‌ها؛ بیکاری، در کمین 600هزار شاغل صنعتی ◄

مطالب مرتبط
بنر