کنفرانس هایی که کارآفرینان در سال 2015 نباید از دست بدهند!

يكشنبه ، 14 دی 1393 ، 17:21

 

بانکی دات آی آر: در سال جدید میلادی کنفرانسهایی در دنیا در زمینه کارآفرینی برگزار می‌شود که می تواند بسیار برای کارآفرینان مهم باشد، این کنفرانس ها عبارتند از:

1 -فضاي CEO(Collegiate Entreprenuer Organization)
سازمان كارآفرينان دانشگاهي :

اكنون در بيست و هفتمين سال اين رويداد به عنوان كنفرانس رشد تجاري اعلام مي شود و خود آن به عنوان وسيله مركزي جهاني براي همكاري نظام سرمايه داري تبليغ مي شود . فوايد اين فضاي CEOشامل جلساتي است در مورد برنامه ريزي استراتژيك ، ماليات قانون ، بازاريابي ، رسانه هاي اجتماعي و فروش .

2-Secret knock:

 

 

اين رويداد دو سالانه جالب ترين تفريحي است كه مي توانيد در حين ارتقا خود و تجارتتان داشته باشيد .

3-شبكه فراسر(Fraser):

 

 

اين بزرگترين كنفرانس مستمر در جهان براي كار آفرينان آفريقايي آمريكايي است كه به مدت بيش از 25 سال است كه برگزار مي شود . و كارگاهها و شبكه هايي براي ارتقا اين كار آفرينان و تشويق آن ها دارد .

4-دهكده شروع:

 

 

اين كنفرانس تمام كار آفرينان را متحد كرد و در سال 2012 جشنواره تعامل SXSW راه اندازي شد .

5-CEO(سازمان كار آفرينان دانشگاهي):اين كنفرانس در حمايت از كارآفرينان دانشگاهي است كه شركت كنندگان به تبادل ايده ها مي پردازند .

كل سود صندوق Pimco  4/19ميليارد دلار ديگر از دست مي دهد .Lauren Gensler
سرمايه گذاران سود 4/19ميليارد دلاري را از صندوق درآمد پيمكو در ماه دسامبر بيرون كشيدند.
كل بودجه صندوق الان4/143ميليارد دلار مي باشد كه از 290ميليارد دلار در سال 2013كاهش يافته است)دانيل تارمن) Daniel Tarmanسخنگوي پيمكو گفت:((سرعت خروجي هاي صندوق در طي ماه دسامبر ادامه داشته تا در ماه سپتامبر و اوايل اكتبر سال 2014كه به طور چشمگيري نزول كرده است))
همزمان Bill Gross((بيل گراس))خروج خودش را از مديريت صندوق تازه تاسيس ساحلي اعلام كرد وي كار جديدش را در پايتخت Janusكلورادو اعلام كرد . جايي كه او مدير وزارت صندوق جهاني نا محدود Janus مي باشد .

 

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، 15 دی
برکناری مدیران عامل هشت موسسه مالی و اعتباری مجاز ◄

مطالب مرتبط
بنر