شایعات جدید در مورد گلکسی اس 6

يكشنبه ، 12 بهمن 1393 ، 10:29

بانکی دات آی آر: وب سایت فرانسوی NowhereElse  اطلاعاتی را در مورد یک قاب گوشی که گویا متعلق به گلکسی اس 6 را منتشر کرده است. بر اساس گفته های این وب سایت، این قاب‌ها توسط یک فرد ناشناس به دست آن‌ها رسیده است.

به گزارش دیجی کالا، یک وب سایت فرانسوی به نام NowhereElse اطلاعاتی را در مورد یک قاب گوشی منتشر کرده که گویا متعلق به گلکسی اس 6 است. بر اساس گفته های این وب سایت، این قاب‌ها توسط یک فرد ناشناس به دست آن‌ها رسیده است. بر اساس تصاویر منتشر شده توسط سایت مذکور، به نظر می‌رسد که ابعاد پرچم‌دار بعدی سامسونگ برابر با 143.32 در 70.70 در 7.19 میلی متر خواهد بود. با این تفاسیر، گلکسی اس 6 نسبت به مدل قبلی خود کمی بلند تر و عریض‌تر خواهد بود.

در ادامه‌ی اطلاعات منتشر شده در سایت فرانسوی NowhereElse، به نظر می‌رسد که پرچم‌دار بعدی سامسونگ مشابه مدل‌های قبلی این سری خواهد بود. به طوری که همچنان دارای کنج‌های منحنی شکل بوده و دکمه روشن و خاموش در قسمت راست و دکمه کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ بدنه گوشی قرار گرفته است. در این طرح منتشر شده، فضایی برای فلاش دوربین و حسگر ضربان قبل که در سمت چپ دوربین قرار دارد در نظر گرفته شده است.

همچنین در قسمت بالایی این قاب، دو فضای خالی وجود دارد که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد این دو فضای خالی برای خروجی AUX و اینفرارد در نظر گرفته شده است. هرچند که این قاب طرح نهایی گلکسی اس 6 را نشان نمی‌دهد، اما ظاهری نزدیک به محصول نهایی که در MWC 2015 قرار است رونمایی شود را دارد.

► سایه سنگین وحشت بر شبکه بانکی
تصاویر Galaxy S6 و One M9 در لوازم جانبی آمازون لو رفت ◄

مطالب مرتبط
بنر