نوکیا 1100 دوباره متولد می‌شود؟

پنجشنبه ، 14 اسفند 1393 ، 09:35

بانکی دات آی آر: گوشی موبایل 1100، یک محصول قدیمی از شرکت نوکیا است که در سال 2003 به بازار عرضه شد. عده‌ای در نوکیا بر این باورند که کار کردن با 1100 همراه با سیستم‌عامل اندروید می‌تواند جالب باشد.
به گزارش دیجی کالا، گوشی موبایل 1100، یک محصول قدیمی از شرکت نوکیا است که در سال 2003 به بازار عرضه شد. عده‌ای در نوکیا بر این باورند که کار کردن با گوشی مذکور همراه با سیستم‌عامل اندروید می‌تواند جالب باشد. با توجه به قرارداد نوکیا با مایکروسافت، این شرکت تا 3 ماه آخر سال 2016 حق معرفی و عرضه‌ی گوشی هوشمند جدیدی را ندارد. اما اخیرا یک آزمایش در بنچ‌مارک نشان گر یک گوشی هوشمند اندرویدی از سوی نوکیا با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدیا‌تک است.

قطعا اگر این محصول در طی یک سال به مرحله‌ی تولید نرسد، اطلاعات نمایش داده شده در آزمایش بنچ‌مارک با مدل نهایی محصول یکسان نخواهد بود. به صورت کلی، جدیت نوکیا در بازگشت به دنیای گوشی‌های هوشمند غیر قابل انکار است. لازم به ذکر است که بعضی تصمیم‌های اشتباه اتخاذ شده از سوی نوکیا از جمله پافشاری بر استفاده از سیستم‌عامل ویندوزفون، علت عمده‌ی اتفاقات اخیر در حوزه‌ی کاری این شرکت در عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند بوده است. در تصویر بالا شما می‌توانید مشخصات محصول آزمایشی 1100 در بنچ‌مارک را مشاهده کنید.

► آغاز توزیع مرحله سوم سبد حمایت غذایی
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۱۴اسفند ◄

مطالب مرتبط
بنر