اپلیکیشنی برای شارژ سیم کارت

دوشنبه ، 25 اسفند 1393 ، 11:17

بانکی دات آی آر: شارژ کردن سیم کارت اعتباری به نظر کار بسیار آسانی می‌آید، اما همیشه موقعیت‌هایی پیش می‌آید که درستی این گزاره را نقض می‌کنند، چه وقت‌ها که در دل شب، نیاز به شارژ پیدا کرده‌ایم و دسترسی به فروشگاه یا عابربانکی نداشته‌ایم، یا اینکه اصلا اینترنت ما قطع شده است.

به گزارش یک پزشک، گرچه روش‌هایی مثل خرید آفلاین با وارد کردن کدهایی خاص برای دسترسی راحت به شارژ وجود داشته باشد، اما اگر می‌خواهید از این به بعد راحت و بی‌دردسر شارژ کنید، ما به شما استفاده از اپلیکیشن شارژر را پیشنهاد می‌کنیم.

البته اپ شارژر یکی از قدیمی‌ترین و امتحان‌پس‌داده‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه است.

پس از نصب این اپلیکیشن، چیزی که خودنمایی می‌کند، رابط کاربری ساده و زیبای آن است.

با این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی نه‌تنها برای خود، بلکه برای اعضای خانواده و دوستان خود هم شارژ بخرید.

شما این امکان را دارید که با استفاده از اینترنت، یا بدون آن و به صورت آفلاین (خرید ussd) شارژ مورد نیاز خود را بخرید.

یکی از ابتکارهای این اپلیکیشن، آن است که در داخل خودش، یک دفترچه تلفن دارد، این طوری اگر برای شخصی به صورت مکرر شارژ می‌خرید، نیازی نیست که هر بار شماره تلفن او را به صورت دستی وارد کنید.

اپلیکیشن‌ شارژر، بخش‌های جانبی جالب دیگری هم دارد، مثلا در یکی از این بخش‌های می‌توانید تاریخچه تماس‌های خود را ببینید و آگاه شوید که بیشتر هزینه شارژ خود را صرف تماس با چه کسی کرده‌اید!

از امکانات جانبی دیگر، می‌تواند به ویجت این اپ اشاره کرد که آن سابقه سه خرید شما دم دست خواهد بود و به کمک آن می‌توانید خیلی سریع به صفحه پرداخت بروید.

اپلیکیشن شارژر را از مایکت، کافه بازار، گوگل پلی یا خود سایت این اپلیکیشن با لینک مستقیم، دریافت کنید و نصب کنید!

عیدانه

به مناسبت نوروز ۹۴، نرم‌افزار شارژر قرعه کشی براساس امتیازات خواهد داشت . همه دوستانی که از ابتدای بهمن از شارژر، شارژ خریده باشند و حداقل ۳۰ امتیاز به دست آورده باشند در قرعه کشی ۳۰ ربع سکه بهار آزادی شرکت داده خواهند شد. توجه داشته باشید که روز ۱۳ ام فروردین ۹۴ قرعه کشی انجام خواهد شد و شما فقط تا سیزده به در فرصت امتیاز جمع کردن خواهید داشت.

► درخواست گوگل از کاربران فایرفاکس
جوابیه پست بانک ایران درخصوص درج خبر نرخ سود سپرده‌ها در برخی رسانه‌ها ◄

مطالب مرتبط
بنر