پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت نوروز 94

چهارشنبه ، 27 اسفند 1393 ، 18:58

بانکی دات آی آر: مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، در پیامی، فرارسیدن نوروز سال 1394 را به هموطنان خصوصاً فعالان عرصه تجارت و بازرگانی و همکاران نظام بانکی تبریک و شادباش گفت.


به گزارش روابط عمومي بانك توسعه صادرات ايران، آقاي دكتر علي صالح‌آبادي در اين پيام تبريك آورده است: براي سال 1394 لازم است مأموريت بانك و چشم‌انداز آن با توجه به شرايط فعلي و آينده كشور عزيزمان و اقتصاد بين‌الملل بازنگري شود.
مديرعامل بانك توسعه صادرات ايران با بيان اينكه همكاري‌ها با مؤسسات مالي ساير كشورها در سال آينده افزايش مي‌يابد تصريح كرد: گسترش همكاري‌هاي بانكي در داخل كشور، هم‌افزايي بانك با مجموعه‌هاي اقتصادي تابعه از ديگر برنامه‌هاي مهم در سال آينده خواهد بود.

متن كامل پيام نوروزي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك توسعه صادرات ايران را در ادامه مي‌خوانيد:

بسم الله الرحمن الرحيم

در آستانه روزهاي نويدبخش بهار، فرا رسيدن سال نو را خدمت فعالان عرصه تجارت و بازرگاني و همكاران محترم نظام بانكي و كاركنان بانك توسعه صادرات ايران و خانواده‌هاي محترم‌شان تبريك عرض مي‌نمايم و اميدوارم در پرتو انوار هدايت الهي حضرت فاطمه زهرا (س) سال جديد سالي سرشار از سعادت، شادكامي توأم با خير و بركت براي شما عزيزان باشد.

در سال گذشته كه به نام" اقتصاد، فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي" نامگذاري شده بود با وجود محدوديت و مشكلات ناشي از تحريم ظالمانه استكبار، گام‌هاي مؤثري براي خروج غيرتورمي از ركود و حل مشكلات صادركنندگان برداشته شد و اميدوارم اين حركت‌ها در سال جديد نيز با عزم، اراده قوي و مشاركت تمامي همكاران تداوم يابد.

براي سال 1394 لازم است مأموريت بانك و چشم‌انداز آن با توجه به شرايط فعلي و آينده كشور عزيزمان و اقتصاد بين‌الملل بازنگري شود و همكاري‌ها با مؤسسات مالي ساير كشورها افزايش يابد. گسترش همكاري‌هاي بانكي در داخل كشور، هم‌افزايي بانك با مجموعه‌هاي اقتصادي تابعه از ديگر برنامه‌هاي مهم در سال آينده خواهد بود. همچنين توسعه هدفمند منابع انساني و تحولات اساسي در زيرساخت‌هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات براي ارايه خدمات تخصصي و خلاقانه به صادركنندگان كشور از ديگر اولويت‌هاي بانك به شمار مي‌رود.

اميد آن دارم با همكاري سرمايه انساني توانمند، كارآمد و ارزشمند در بانك توسعه صادرات ايران، در سال آينده به مدد تقويت حس خودباوري، اتكا بر قابليت‌هاي دروني و عقلانيت و تدبير  با نوسازي و بهسازي نظام بانكي در سايه شرايط جديد بين المللي، رفاه، توسعه و پيشرفت نصيب ميهن اسلامي گردد و انتظار مي‌رود همكاران محترم با تلاش و فعاليت مضاعف در اجراي اين سياست‌ها و اولويت‌هاي بانك در سال 1394 بيش از پيش مشاركت فعال داشته باشند.

فرصت را مغتنم دانسته از تلاش‌ها و زحمات يكايك شما همكاران عزيز در انجام وظايف محوله و تلاش توليدكنندگان عزيز و صادركنندگان كوشا به عنوان جهادگران اقتصادي كشور تشكر و قدرداني ‌نمايم. اميدوارم در سايه همدلي، همفكري و همكاري بيشتر شما عزيزان روز به روز شاهد موفقيت بيشتر بانك و سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشيم.

علي صالح‌آبادي

رئيس  هيات مديره و مديرعامل بانك توسعه صادرات ايران

► لنوو به ویندوزفون می‌آید
مدیران جدید امور برنامه ریزی و امور اعتبارات بانک توسعه صادرات منصوب شدند ◄

مطالب مرتبط
بنر