پایان کار «پبل تایم» با یک رکوردشکنی بزرگ

دوشنبه ، 10 فروردين 1394 ، 11:30

بانکی دات آی آر: ساعت هوشمند «پبل تایم» توانسته با جذب سرمایه مالی 20 میلیون دلار به کمپین خود در کیک‌استارتر پایان دهد.
«به گزارش دیجی کالا، پبل» (Pebble) مشهورترین برند دنیا در حوزه اسمارت‌واچ است که اگرچه در بازار ایران حضور ملموسی ندارد، اما در بازار کشورهای توسعه‌یافته فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند.

اولین محصول تولیدی این شرکت که در سال 2012 معرفی شد، همچنان جایگاه سومی بیشترین جذب سرمایه‌ی وبسایت «کیک‌استارتر» (KickStarter) را حفظ کرده و فروش بالای یک میلیونی پس از آن نیز ثابت کرد که موسسین این شرکت راه صحیحی را در پیش گرفته‌اند.

اخیرا پبل ساعت جدید خود را با نام «پبل تایم» (Pebble Time) در کیک‌استارتر معرفی کرد و ماه گذشته موفق شد با جذب سرمایه‌ی مالی 13.4 میلیون دلاری، عنوان موفق‌ترین محصول کیک‌استارتر را به نام خود ثبت کند.

امروز کمپین جمع آوری کمک‌های مالی پبل تایم به پایان رسید. سرمایه‌ی نهایی جذب‌شده به رقم باورنکردنی 20 میلیون و 339 هزار دلار رسید که 40 برابر بیش از 500 هزار دلار (هدف اولیه‌ی پروژه) بوده است. در مجموع 78,471 نفر در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. همچنین پبل تایم توانسته بود رکورد سریع‌ترین جذب سرمایه‌ی کیک‌استارتر را نیز با رکورد یک میلیون دلار در 49 دقیقه بشکند.

20 میلیون دلار پول بسیار زیادی است و پبل را قادر می‌سازد که در بازار جدید و نوظهور ساعت‌های هوشمند جایگاه خود را مستحکم‌تر از گذشته کند. پبل تایم از ماه می روانه بازار خواهد شد.

► چگونه ایده های کسب‌ و کار خود را ارزیابی کنیم؟
«سوییچ‌میت» کلیدهای برقی خانه را هوشمند می‌کند! ◄

مطالب مرتبط
بنر