پخش کننده حرفه‌ای موسیقی اونکیو

چهارشنبه ، 12 فروردين 1394 ، 11:06

بانکی دات آی آر: شرکت ژاپنی اونکیو که برای علاقه‌مندان سیستم‌های صوتی کاملا شناخته شده است به تازگی از پخش کننده حرفه ای موسیقی خود با توانایی پخش فایل‌های صوتی فشرده نشده رونمایی کرده است.
هر چند از چندی پیش شرکت‌هایی نظیر HiFiMan به گزارش دیجی کالا، پخش کننده‌های موسیقی بسیار پیشرفته‌ای را روانه این بازار کرده‌اند اما تلاش برای ساخت چنین محصولاتی در واقع با نهضتی که «نیل یانگ» برای ساخت یک پخش کننده موسیقی حرفه‌ای با قیمت معقول به راه انداخت، رونق گرفته است. بعد از ساخت پخش کننده نیل یانگ موسوم به «پونو» شرکت هایی نظیر «فیو» با ساخت چند مدل پخش کننده موسیقی به این بازار حمله کردند.

اونکیو هم با ساخت پخش‌کننده حرفه‌ای DAC-HA300 چشم علاقه‌مندان به موسیقی را خیره کرده است. ویژگی خاصی که این دستگاه را از بقیه پخش‌کننده‌های موسیقی جدا می‌کند امکان استفاده از این دستگاه به عنوان یک مبدل دیجیتال به آنالوگ یا همان DAC قابل حمل مجهز به آمپلی فایر هدفون داخلی است. آمپلی فایر هدفون توانایی تقویت صدا را برای هدفون‌هایی که به قدرت زیادی احتیاج دارند برای این دستگاه فراهم می‌کند. HA300 از کارت حافظه microSD استفاده می‌کند و قابلیت پشتیبانی از این کارت‌ها را تا ظرفیت 128 گیگابایت دارد. شما قادر خواهید بود این وسیله را به عنوان DAC با استفاده از کابل به آیفون یا گوشی اندرویدی خود متصل کنید و از گوش دادن به موسیقی‌های خود با دقت 192kHz/24-bit لذت ببرید. این محصول قرار است در اواسط اردیبهشت ماه با قیمتی معادل 740 دلار روانه بازار شود.

► بنزین و آنچه در سال 93 گذشت
سامسونگ و ال‌جی به دعاوی حقوقی خود پایان دادند ◄

مطالب مرتبط
بنر