عدم پشتیبانی یوتیوب از تلویزیون‌های هوشمند قدیمی

پنجشنبه ، 3 ارديبهشت 1394 ، 09:50

بانکی دات آی آر: برنامه‌ی یوتیوب، به زودی بر روی دستگاه های قدیمی‌تر iOS و تلویزیون‌های هوشمند قدیمی، قابل استفاده نخواهد بود.
اگر شما هم جزو کسانی هستید که یک تلویزیون هوشمند قدیمی یا یک دستگاه iOS قدیمی دارید، لازم است که به فکر بروز رسانی یا تعویض دستگاه های خود باشید. به دلیل ایجاد تغییرات در رابط برنامه نویسی (API) یوتیوب، این برنامه روی تعدادی از محصولات قدیمی‌تر که در سال 2012 به بازار عرضه شده‌اند؛ قابل استفاده نخواهد بود. این محصولات شامل نسل دوم Apple TV، تلویزیون پاناسونیک، تلویزیون سونی و پخش کننده‌ های بلوری و هم تلویزیون گوگل نسخه های 1 و 2 هستند.


به گزارش دیجی کالا، حال اگر شما تمایل به استفاده از برنامه‌ی یوتیوب را دارید، باید دستگاه خود را حداقل به iOS7 بروز رسانی کنید. در تلویزیون‌های گوگل نسخه 3 و 4 هم، باید برنامه یوتیوب به آخرین نسخه‌ی ارائه شده‌ی آن، بروز رسانی شود. عدم ارائه بروز رسانی برنامه‌ی یوتیوب برای محصولات قدیمی‌تر، به معنای عدم کارایی این برنامه برای کاربران نخواهد بود. بلکه افراد، هنوز هم می‌توانند از طریق مرورگر سافاری و و دیگر نرم‌افزارهای مشابه که پسوند های  flashو HTML5، را نشان می‌دهند، از خدمات وب سایت یوتیوب بهره ببرند.

► با سلفی استیک‌ها خداحافظی کنیم؟
بزرگ‌ترین به‌روزرسانی Android Wear در آستانهٔ عرضهٔ Apple Watch ◄

مطالب مرتبط
بنر