5 مطلبی که روسا هرگز به کارکنان خود نمیگویند

پنجشنبه ، 10 ارديبهشت 1394 ، 09:11

بانکی دات آی آر: خیلی چیزهاست که راجع به کارکنان خود نمیدانید، بخصوص چیزهایی که کارکنان تان هرگز به شما نخواهند گفت.
کارکنان زیادی هم هستند که راجع به شما چیزی نمیدانند. در اینجا به 10 چیزی که صاحبکاران دوست داشتند که بتوانند به کارکنان خود بگویند، اشاره میکنیم:
1) برام اهمیت داره که تو از من خوشت بیآد. دوست دارم از من خوشت بیاد، کسب و کار من بخشی از خودم است، دلم میخاد دوستش داشته باشی هم کارم را و هم خودم را.
2)    من فکر نمیکنم که همه چیزو میدونم. افراد کمی بودند که بدون درخواست قبلی وارد شدند و تفاوتهای بزرگی در زندگی حرفه ای من ایجاد کردند. از آنها متشکرم. من چیزی خاصی در تو دیدم و دارم دین خود را به کسانی که کمکم کردند ادا میکنم.
3)    بنظرم خیلی خوبه که شما خوش میگذرونید. وقتی دارم توی شرکتم قدم میزنمف تو مجبور نیستی که صدای خودت رو پایین بیاری و وانمود کنی داری به سختی کار میکنی. میدونم که میشه هم بسختی کار کرد و هم یه کمی خوشگذروند. وقتی از آنچه انجام میدهی لذت ببری، منم راجع به شرکتم و خودم احساس بهتری پیدا میکنم.احساس میکنم چیزی بیشتر از یک کسب و کار ایجاد کرده ام.

4)    میخوام حقوق بیشتری بهت بدم. من آرزومه که کارفرمای نمونه ی صنعتی یا محلی باشم. نمیتونم، تاحدودی بخاطر محدودیتهای مالی و تا حدودی هم بخاطر اینکه ریسکهایی که کرده ام  مستلزم سودی منطقی ست. اگر فردا از کسب و کارم خارج بشم، تو شغلت رو از دست میدی و این خیلی بد میشه. میدونم. اما من کسب و کارم، سرمایه گزاری ام، اعتبارم، خانه ام و تقریبا همه چیزم رو از دست میدم. یک روز اگر خوتم هم کسب و کاری به راه انداختی، قول میدم که حرفام رو درک بکنی.

5)    دلم میخواد تا ابد اینجا کار کنی. شغل عوض کردن شاید یک حقیقت در دنیای کسب و کار باشه، اما بعنوان یک صاحبکار، این حقیقتی ست که ازش متنفرم. من شما را بعنوان یک قسمت دور ریختنی نگاه نمیکنم. وقتی شما کارتان را ترک میکنید، یه حس شکست از درونم احساس میکنم. دلم میخاد کسب و کاری داشته باشم، مداوم و مستمر که کارکنانم احساس کنند که میتونن بعداز سالها، از شغلشون بازنشسته بشن.

منبع: linkedin
مترجم: مهرداد دستورانی

► 5 کلیشه در کسب و کار که ثابت میکند شما تنبل هستید.
5باور افراد بسیار موفق ◄

مطالب مرتبط
بنر