ریشه 90 درصد مفاسد جامعه در بیکاری است

پنجشنبه ، 10 ارديبهشت 1394 ، 09:52

بانکی دات آی آر:  معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وضعیت کنونی اشتغال نتیجه بی‎تدبیری‎های گذشته است.

به گزارش ایسنا ، دکتر محمود اسلامیان در همایش تجلیل از کارگران نمونه استان، افزود: هیچ ملتی به سعادت نرسیده مگر اینکه خود آن ملت خواستار پیشرفت باشد و ایرانیان به پشتوانه اراده قوی خود توانسته‎اند به عزت برسند.

وی بیان کرد: هم اکنون بزرگترین معضل کشور اقتصاد و بیکاری است و بسیاری از ناهنجاری‎های‎ جامعه ریشه در این مسئله دارند و این مشکلات تنها با عزم و اراده ملی حل خواهند شد.

او ادامه داد: ایران آزادترین و در عین حال امن‎ترین کشور منطقه است و دلیل رسیدن به چینن جایگاهی داشتن اراده و عزم قوی در بین ملت این کشور است.

اسلامیان یادآور شد: آمریکا به این حقیقت باور دارد که ایرانیان پای غرور خود می‎ایستند و برای حفظ ارزش‎هایشان جان خویش را به جمهوری اسلامی ایران تقویم می‎کنند و همین شاخصه در بین ملت ایران سبب شده که جایگاه ما در دنیا، جایگاهی اعظم باشد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که عقل و تدبیر بر جامعه ایران حاکم بوده و ملت و دولت ما از وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره‎مند می‎‎شوند، نباید نگران چیزی بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما باید تا آخر عمر با قلب و اعتقاد قدرشناس شهدا باشیم چراکه اگر امروز غرب مجبور شد با ما کنار بیاید به خاطر اقتداری است که با خون شهیدان به دست آمده است.

اسلامیان گفت: 90 درصد مفاسد جامعه ما ریشه در بیکاری دارد؛ ایجاد شغل باعث رونق سنت ازدواج و کاهش آسیب‎های اجتماعی می‎شود.

وی افزود: در شرایط کنونی و با وجود 300 هزار میلیارد پروژه نیمه‎کاره به یادگار مانده از گذشته، تنها با کمک سرمایه‎گذاران بخش خصوصی می‎توان وضعیت اقتصادی و بیکاری کشور را بهبود داد.

► تراز بازرگانی ایران مثبت شد
انتقاد لاریجانی از شیوه کنونی پرداخت یارانه ◄

مطالب مرتبط
بنر