بهترین کارفرمایان در صنعت رستوران داری ایالات متحده آمریکا

چهارشنبه ، 20 خرداد 1394 ، 12:56

بانکی دات آی آر: صنعت رستوران داری از اهمیت زیادی در اقتصاد آمریکا برخوردار است، بنحویکه در سال 2013 با 325 میلیارد دلار، حدود 2 درصد از تولیدناخالص داخلی این کشور را بخود اختصاص داده بود. در ژانویه ی 2015 حدود 11 میلیون نفر در سرتاسر آمریکا در رستورانها مشغول به کار بودند. این نیروی کار عظیم چه نمره ای به کارفرمایان این بخش میدهند؟
برای یافتن پاسخ این سوال، Forbes  و Statisca از 20000 کارگر آمریکایی مشغول به کار در شرکتهای بزرگ ایالات متحده، موسسات غیرانتفاعی، آژانسهای دولتی، و قسمتهای آمریکایی رستورانهای چندملیتی، این سوال را پرسیده اند که: در یک مقیاس 0 تا 10 چقدر احتمال دارد که کارفرمای خود را به شخص دیگری پیشنهاد کنید؟ پاسخهای آنها در فرمولبندی و تدوین فهرست بهترین کارفرمایان سال 2015 آمریکا نیز، مورد استفاده قرار گرفت.
نیروگاه قهوه ی Starbucks (Coffee powerhouse Starbucks SBUX +0.19%)، با نمره ی 8.75 از 10 در صدر این فهرست قرار گرفت. این رستوران زنجیره ای به کارکنان خود، بویژه آنهایی که بصورت نیمه وقت کار میکنند، مزایای متعددی اختصاص میدهد. این مزایا شامل پوشش بیمه ی سلامت، تخفیفات خرید از فروشگاه، امکان تحصیل و مرخصی و تعطیلی با حقوق میباشد. Yum! Brands و Carrabba کباب ایتالیایی (Carrabba Italian Grill) با نمره ی 8.61، مشترکا در رده ی دوم قرار گرفتند؛ درحالیکه رستوران Hard Rock International  با نمره ی 8.41 در جایگاه سوم این فهرست جای گرفت.

منبع: Forbes
مترجم: مهرداد دستورانی

► نسل اول موتورولا موتو X هم به لالی‌پاپ مجهز می‌شود
بهترین کارفرمایان دولتی آمریکا ◄

مطالب مرتبط
بنر