یک هفته ی کاری 40 ساعته در ایالات متحده، 47 ساعت به درازا میکشد

پنجشنبه ، 21 خرداد 1394 ، 09:06

بانکی دات آی آر: براساس یک نظرسنجی گالوپ، یک هفته ی کاری در ایالات متحده آمریکا، تقریبا به اندازه ی یک روز کاری کامل از میزان استاندارد بیشتر است. درحالیکه یک هفته ی کاری 40 ساعته بعنوان میزان نرمال پذیرفته شده است، بزرگسالانی که شغل تمام وقت دارند از کار کردن 47 ساعتی در هفته خبر داده اند.
این رقم در طی دهه ی گذشته نسبتا ثابت باقی مانده است، به استثنائ سالهای 2005/2006 که این میزان به 44.9 ساعت در هفته رسید. چهل و دو درصد از پاسخ دهندگان کارکردن استاندارد 40 ساعت در هفته، و تنها 8% از آنها ساعات کاری کمتر از آن را گزارش کرده اند. بیست و یک درصد از آمریکاییها اکنون کار هفتگی بین 50 تا 59 ساعت و 18% نیز هفته ی کاری بیش از 60 ساعت را تجربه میکنند.
بر اساس اعلام گالوپ،عوامل متعددی در بوجودآمدن این هفته های کاری طولانی نقش دارند، که یکی از آنها ساختار پرداخت دستمزد است. درحالیکه کارگران ساعتی با محدودیتهایی از سوی کارفرمایان که درصدد کاهش هزینه ها هستند، مواجه میشوند؛ آنهایی که حقوق ماهانه دریافت میکنند اغلب هفته ای تا پنج ساعت بیشتر کار میکنند. برخی افراد  شغل دومی نیز دارند، که ساعات کاری آن نیز در کل زمان کاری هفتگی لحاظ میشود.

منبع: Forbes
مترجم: مهرداد دستورانی

► شرکتهایی که دانشجویان بازرگانی آرزوی کار در آنها را دارند
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز 21 خرداد 94 ◄

مطالب مرتبط
بنر