آیا گلکسی S6 پلاس همان گلکسی S6 نوت است؟

شنبه ، 23 خرداد 1394 ، 13:21

بانکی دات آی آر: بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، سامسونگ در حال کار روی یک گوشی هوشمند جدید با نام S6 پلاس یا گلکسی S6 نوت است.
به گزارش دیجی کالا، در حال حاضر، شایعات زیادی مبنی بر این که سامسونگ در حال کار روی گوشی هوشمند گلکسی S6 پلاس است، به گوشی می‌رسد. این محصول مدل بزرگ‌تر پرچم‌دار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی S6 Edge است.  بر اساس شایعات منتشر شده در ماه‌های قبل، این محصول از یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی خمیده از هر دو طرف بهره خواهد برد. به‌تازگی شایعاتی مبنی بر این که گلکسی S6 پلاس همان گلکسی S6 نوت خواهد بود، به گوش می‌رسد. بدیهی است که سامسونگ برای حفاظت از نام S6 Note و جلوگیری از استفاده‌ی دیگر شرکت‌های تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند از این اسم تجاری، این نام را برای گوشی مورد بحث انتخاب کند و آن را در تصویر زیر با پوششی مشکی مخفی نگاه دارد.


در گذشته انتظار می‌رفت که صفحه‌ی نمایش این محصول 5.5 اینچ باشد؛ اما بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که این محصول فراتر از انتظار ظاهر شده و از یک صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی خمیده از هر دو طرف بهره خواهد برد. همچنین این محصول به نسخه‌ی 5.1.1 از سیستم‌عامل اندروید یا همان لالی‌پاپ به‌صورت پیش‌فرض مجهز خواهد بود. به‌احتمال زیاد این گوشی در سه ماه سوم سال 2015 رونمایی خواهد شد.

► معاملات هزار میلیارد ریالی در فرابورس
تنظیم خودکار «نیوزفید» فیس‌بوک، با الگوریتمی جدید ◄

مطالب مرتبط
بنر