فروش خیره‌کننده بازی ویچر 3

يكشنبه ، 24 خرداد 1394 ، 14:02

بانکی دات آی آر: ویچر3 از جمله عنوان‌های بسیار خوبی به حساب می‌آید که مدتی پیش راهی بازار شد و با استقبال خوبی از سوی بازیکنندگان مواجه شد. نقدهای مثبت و نمایش‌ بسیار خوبی که این عنوان داشت، باعث شد که ویچر 3 در مدت 2 هفته به فروش 4 میلیون نسخه دست پیدا کند.
به گزارش دیجی کالا، در اینکه بازی ویچر 3 (The Witcher 3: Wild Hunt) یکی از بهترین بازی‌های سال 2015 به‌حساب می‌آید شکی نیست و بازیکنندگان زیادی این عنوان را در روزهای ابتدای عرضه، تهیه کردند. به‌تازگی آقای Marcin Iwinski رییس استودیوی CD PROJEKT RED از استقبال بازیکنندگان تشکر کرد و گفت: «19 می یک روز حساس برای CD PROJEKT RED به‌حساب می‌آمد. ما بازی ویچر 3 که یک عنوان نقش‌آفرینی در فضایی Open-World بود را راهی بازار کردیم. بازی‌ای که پس از سه‌سال کار منتشر شد. از روز اول ما بازخوردهای بسیار مثبتی درباره این بازی داشتیم و از پشتیبانی بازیکنان برخوردار بودیم و در زمان عرضه نیز حضور آن‌ها را در کنار خود احساس کردیم که این موضوع باعث قوت قلب ما بود.»



او در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که:« من آرزو می‌کنم که هر بازی‌سازی با چنین جامعه خوبی از طرفداران و علاقه‌مندان روبه‌رو باشد. ما نقدها و بازخوردهای بسیار خوبی را نیز از سمت رسانه‌های مختلف دریافت کردیم. به‌دست آوردن میانگین امتیازات بالای 90 روی تمام پلتفرم‌هایی که بازی روی آن عرضه شد، باعث شد که رویای ما به حقیقت تبدیل شود. همچنین در اینجا باید از چهار میلیون بازیکنی که این عنوان را از زمان عرضه تاکنون تهیه‌کرده‌اند تشکر کنم. چهار میلیون نفر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی که پول خودشان را به‌زحمت به‌دست آورده‌اند و این بازی را خریداری کرده‌اند، انرژی بسیار خوبی به ما منتقل کردند. ما هم سعی داریم برای تشکر از این افراد و استقبال بی‌نظیر آن‌ها، DLCهای مختلفی را به‌صورت هفتگی و رایگان برای این عنوان عرضه کنیم.»

► افتتاح بازار‌های عرضه مستقیم کالا در پارک ارم
ویژگی جدید نرم‌افزار BBM در iOS ◄

مطالب مرتبط
بنر