ساخت The Last Guardian روی پلی‌استیشن 3 امکان‌پذیر نبود

چهارشنبه ، 27 خرداد 1394 ، 13:35

بانکی دات آی آر: بازی The Last Guardian در E3 سال 2009 به‌نمایش درآمد و پس از آن چیزی از این بازی منتشر نشد و حتی شایعه کنسل شدن این عنوان انحصاری سونی به گوش رسید.
اما در E3 امسال شاهد معرفی دوباره این عنوان بودیم. بازی The Last Guardian با یک تریلر جدید به‌نمایش درآمد و علاقه‌مندان به این بازی را به‌شدت خوشحال کرد. پس از این نمایش شویی یوشیدا (Shuhei Yoshida) از سونی درباره اولین تریلری که از این بازی برای پلی‌استیشن 3 منتشرشده بود، صحبت کرد و مشخص شد تریلری که به‌وسیله آن هزاران بازی‌کننده را هیجان‌زده کرده بودند، روی کنسول پلی‌استیشن 3 قابل‌اجرا نبوده است!

او در این صحبت‌ها به این موضوع اشاره کرد که: «مشکلات تکنیکلی بسیار زیادی در زمان ساخت بازی روی پلی‌استیشن 3 وجود داشت. ویدیویی که در آن زمان ما به نمایش درآوردیم روی سخت‌افزاری قوی‌تر از پلی‌استیشن 3 اجراشده بود. بازی در حقیقت با فریم‌ریت بسیار پایین‌تری اجرا می‌شد و این موضوع برای تیم سازنده مشکلات زیادی به وجود آورده بود.»
بر اساس گفته‌های یوشیدا ایده ساخت این بازی برای پلی‌استیشن 4 در سال 2012 مطرح شد و پس از مدتی تصمیم گرفته شد این بازی برای کنسول جدید ساخته شود و از آن زمان روند تولید بازی با پیشرفت خوبی همراه شد و این عنوان هم‌اکنون قابل بازی است.

► بسته الحاقی جدید برای Pillars of Eternity
تاریخ عرضه بازی Tony Hawk 5 ◄

مطالب مرتبط
بنر