رشد تعداد پيامک هاي آني بانک صادرات

شنبه ، 30 خرداد 1394 ، 12:43

بانکی دات آی آر: بانک صادرات به منظور تسريع در اطلاع رساني حدود ١١١ ميليون پيام کوتاه به صورت آني به تلفن همراه مشتريان بانک ارسال نمود که اين رقم بيانگر رشد ٢٥ درصدي تعداد پيامک ها است.
به گزارش آريا،تعداد پيامک هاي آني ارسال شده به تلفن همراه مشتريان در خلال  ارديبهشت  ماه سال جاري با ٢٥ درصد رشد به رقم ١١٠ ميليون و ٧٨٣ هزار پيامک رسيد. اين بانک در راستا جلب رضايت مشتريان، افزايش رفاه و آسايش آنها و توسعه خدمات نوين سيستم ارسال آني صورتحساب مشتريان از طريق پيامک را ارتقاء داد و رشد ٢٥ درصدي تعداد پيامک ها بيانگر رضايت و استقبال مشتريان از اين خدمت است.
بر اين اساس مشتريان اين بانک مي توانند به منظور اطلاع از تراکنش هاي مالي صورت گرفته و مانده حساب از طريق تلفن همراه، ضمن تکميل فرم مربوطه در شعبه افتتاح کننده حساب و اعلام تلفن همراه خود از خدمت دريافت صورتحساب آني برخوردار گردند.
شايان ذکر است بانک صادرات ايران به عنوان بزرگترين بانک خصوصي کشور با افتتاح ٥٤ ميليون حساب بانکي، انجام روزانه به طور ميانگين ٢٢ ميليون تراکنش مالي، نصب و راه اندازي بيش از ٤٢١ هزار دستگاه کارت خوان نقش بسزايي در توسعه و رشد بانکداري الکترونيکي در کشور و کاهش هزينه هاي ترافيکي و آلودگي هوا داشته است.

► شاخص بورس رشد کرد
خداحافظی اپل با آیپد مینی ◄

مطالب مرتبط
بنر