شهرهایی که در آن یک متر مربع از املاک لوکس بالاترین قیمت را دارد

يكشنبه ، 31 خرداد 1394 ، 08:33

بانکی دات آی آر: با یک میلیون دلار چند متر مربع املاک لوکس میتوان خرید؟ شاهزاده نشین کوچک مونـاکو معروف است به محلی برای افراد ثروتمند و مشهور، و البته جایی که بیشترین تراکم میلیونرها در جهان را دارد. اگر برای سرمایه گزاری و خرید یک آپارتمان مجلل و درجه یک در این منطقه برنامه ریزی کرده اید، بهتر است شروع به پس انداز کنید. براساس آخرین گزارش موسسه ی Knight Frank درباره ی ثروت، با 1 میلیون دلار تنها 17 متر مربع ملک لوکس در این شهر_کشور کوچک میتوانید خریداری کنید.
هنگ کنگ یکی دیگر از مقاصد شناخته شده برای اَبـَر-ثروتمندان جهان است؛ این کشور یکی از بزرگترین جمعیتهای میلیاردرهای جهان را دارد. جای شگفتی چندانی ندارد که قیمتهای املاک لوکس در این کشور بسیار بالا میباشند. اندکی ارزانتر از موناکو، با 1 میلیون دلار تنها 20 متر مربع ملک مجلل و لوکس در این شهر پرتراکم میتوان خرید.
لنــدن هم شهر بسیار گرانقیمتی است_ در این شهر نیز با 1 میلیون دلار میتوان 21 مترمربع ملک لوکس خریداری کرد. نیویورک در جایگاه چهارم این فهرست قرار دارد که با آن پول(1میلیون دلار) میتوان 34 مترمربع  ملک مجلل در این شهر خریداری کرد. ژنـو و سنگاپور در رده های بعدی قرار میگیرند؛ در این دو شهر 1 میلیون دلار توان خرید فقط 39 متر مربع ملک لوکس و درجه یک را دارد.

منبع: Forbes
مترجم: مهرداد دستورانی

► کاهش میزان فرار از زندانها در ایالات متحده
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۳۱ خرداد ۹۴ ◄

مطالب مرتبط
بنر