گلکسی S7 در نیمه دوم امسال معرفی می‌شود؟

سه شنبه ، 2 تیر 1394 ، 13:42

بانکی دات آی آر: شایعه‌ای عجیب در وبسایتی کره‌ای ادعا دارد که گلکسی S7 در نیمه دوم امسال و به قصد رقابت مستقیم با آیفون 6s به بازار خواهد آمد.
به گزارش دیجی کالا، بر اساس شنیده‌های جدید، سامسونگ قصد دارد زمان رونمایی از گلکسی S7 را به نیمه دوم سال 2015 منتقل کند. در گذشته شنیده شده بود که ممکن است سامسونگ برای رقابت با پرچمدار آتی اپل، گلکسی نوت 5 را یک ماه زودتر از موعد به بازار وارد کند، اما این بار شایعات از عرضه گلکسی S7 در زمانی غیرمعمول خبر می‌دهند.

وبسایت خبری Newsis کره جنوبی به نقل از منابع خود ادعا کرده که سامسونگ کار بر روی گلکسی S7 را دو یا سه ماه زودتر از زمان معمول آغاز کرده است.

سامسونگ پرچمداران سری S خود را در سه‌ماهه اول هر سال رونمایی و به بازار می‌فرستد و تمرکز زودهنگام بر روی طراحی مدل بعدی می‌تواند معرفی زودهنگام آن را نیز در پی داشته باشد. اگر این شایعه با واقعیت سازگار باشد، این اولین باری است که سامسونگ دو گوشی گلکسی S به بازار می‌فرستد.

سامسونگ معمولا بازه‌ای 12 ماهه برای عرضه پرچمدارانش دارد و به همین دلیل خبر Newsis ممکن است به طور کامل اشتباه باشد. البته دلیل این اقدام از سوی سامسونگ نیز تا حدی قانع‌کننده به نظر می‌رسد. سامسونگ هیچگاه رقیبی جدی در زمان عرضه آیفون‌های اپل در بازار نداشته و به همین دلیل بعید نیست این شرکت کره‌ای در حرکتی غافلگیرکننده یک گلکسی S جدید در پایان سال و زمان کریسمس به بازار معرفی کند.

► ابطال کارت سوخت 6 میلیون خودرو
عرضه باریک‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ به زودی ◄

مطالب مرتبط
بنر