بهترین کارفرمایان صنایع غذایی

چهارشنبه ، 24 تیر 1394 ، 08:38

بانکی دات آی آر: در سال 2013، غذاو نوشیدنیهای غیرالکلی و تنباکو 1درصد از تولیدناخالص داخلی آمریکا، معادل 235.1میلیارد دلار، را تشکیل میداد. در ژانویه ی2015، نزدیک به 1.7 میلیون نفر در این بخش تاثیرگذار مشغول بکار بودند.

این افراد چقدر از کارفرمایان خود رضایت دارند؟ Forbes و Statista از 20000 کارگر آمریکایی شاغل در شرکتهای بزرگ، موسسات غیرانتفاعی، آژانسهای دولتی و بخش آمریکایی شرکتهای چندملیتی این پرسش را مطرح کردند که : در یک مقیاس 0 تا 10، چقدر احتمال دارد که کارفرمای خود را به شخص دیگری توصیه کنند؟

پاسخهای دریافتی در تدوین فهرست بهترین کارفرمایان سال 2015 آمریکا، مورد استفاده قرار گرفت. شرکت تولید و فرآوری کـِرَفـت Kraft مزایای متعددی مانند بیمه و برنامه های پرداخت مستمری برای کارکنان خود ارائه میدهد_این شرکت با نمره ی 8.91 از 10 در صدر فهرست برترین کارفرمایان صنایع غذایی قرار میگیرد.

گروه صنعتی آلـتـریـا Altria که یکی از بزرگترین شرکتهای تولید تنباکو میباشد با نمره ی 8.89 در رده ی دوم جای گرفت. شرکت بریتانیایی-هلندی تولیدکننده ی اقلام مصرفی، به نام یونی لـِوِرUnilever، با نمره ی 8.56 در رده ی سوم برترین کارفرمایان صنایع غذایی به انتخاب کارکنان قرار گرفت.

منبع: Forbes
مترجم: مهرداد دستورانی

► ظریف و کری نامـزد دریافت جایـزه صلح نوبـل سال 2016 شدنـد
تصاویر/ شادی مردم تهران پس از اعلام توافق هسته ای ◄

مطالب مرتبط
بنر