پرندگان خشمگین در یک هفته 20 میلیون بار دانلود شد

يكشنبه ، 18 مرداد 1394 ، 15:06

بانکی دات آی آر: براساس آمارهای منتشر شده، بازی پرندگان خشمگین 2 در مدت یک هفته پس از عرضه رسمی 20 میلیون بار دانلود شده است.

به گزارش دیجی کالا، بازی پرندگان خشمگین یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌ها برای گوشی‌های هوشمند است که نخستین‌بار در سال ۲۰۰۹ عرضه شد. این در حالی است که شرکت Rovio به‌تازگی سری دوم این بازی را با نام پرندگان خشمگین 2 عرضه کرده است.
براساس آمارهای منتشر شده از شرکت Rovio این نسخه از بازی پرندگان خشمگین در مدت زمان یک هفته، رکورد 20 میلیون بار دانلود شده است. پرندگان خشمگین 2، نسخه‌ی 12 از این سری محسوب می‌شود که به گیم‌پلی نسخه اصلی بازگشته است و پیش از این رکورد یک میلیون دانلود در 12 ساعت را شکسته بود. این در حالی است که براساس آمارها تمام نسخه‌های این بازی از ابتدا تا به حال روی هم یک میلیارد بار دانلود شده‌اند. به این ترتیب سری بازی‌های پرندگان خشمگین در میان بازی‌های چندپلتفرمی و رایگان در رتبه اول قرار دارد. همچنین در حال حاضر نسخه IOS بازی پرندگان خشمگین 2 هم در صدر دانلود 100 کشور در دنیا است.

لازم به ذکر است که رایگان بودن و عدم نیاز به اینترنت در حین بازی، پرندگان خشمگین را به گزینه‌ای مناسب و ایده‌آل برای علاقه‌مندان تبدیل کرده است. شرکت Rovio در سری دوم این بازی هم روند رایگان بودن را ادامه داده است، البته امکان خرید درون بازی برای بهبود تجربه‌ی بازی کنندگان هم در این سری فراهم شده است.

علاقه‌مندان برای خرید درون برنامه‌ای بازی پرندگان خشمگین 2 می‌توانند از 99 سنت تا 99 دلار هزینه کنند. حجم این بازی 68 مگابایت است که برای یک بازی ساده کمی زیاد به نظر می‌رسد؛ با این حال حجم آن هنوز هم از بسیاری برنامه‌های موجود در اپ‌استور و گوگل‌پلی کمتر است.

«پاتریک لو» (Patrick Liu) کارگردان پرندگان خشمگین 2 در مورد میزان استقبال علاقه‌مندان گفت: "زمانی‌که ما در حال توسعه‌ بازی بودیم باور داشتیم که مسیر درستی را پیش‌رو داریم. اما این میزان استقبال از سوی هواداران واقعا دل‌نشین است و من از آن‌ها تشکر می‌کنم."
لازم به ذکر است که پیش از این نسخه اول بازی پرندگان خشمگین پس از گذشت ۹ ماه به این رکورد رسیده بود.

► پردازنده‌های پرقدرت زئون به دنیای لپ‌تاپ‌ها می‌آیند
فیسبوک متوجه رفتارهای شما می‌شود ◄

مطالب مرتبط
بنر