بازار فن آوری های پوشیدنی؛ فـیـت بـیـت بالاتر از اپــل

پنجشنبه ، 12 شهریور 1394 ، 08:28

بانکی دات آی آر: به رغم ورود رقبایی قدرتمند همچون اپل و ژیائومی، شرکت فیت بیت (Fitbit) در سه ماهه ی دوم 2015، جایگاه خود بعنوان پیشتاز بازار جهانی فنآوری های پوشیدنی را حفظ کرده است.

. شرکت فیت بیت که سازنده ی دستگاههایردیابیتناسباندام است، بین ماههای آپریل و ژوئن سال جاری، 4.4 میلیون واحد از تولیدات خود را به سرتاسر جهان محموله بندی و ارسال کرده است، که نشان از رشدی 150 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال پیش دارد. بنظر میرسد تمرکز و تاکید شرکت فیت بیت بر کارکرد "ردیابی تناسب اندام" با نظر مشتریانی که سادگی کارکرد را بر امکانات پیچیده تر و افزوده شده ی دیگر محصولات رقیب ترجیح میدهند، انطباق بیشتری دارد.

موضوع امکانات افزوده شده پیش آمد! در سه ماهه ی نخست سال جاری، شرکت اپل موفق به فروش 3.6 میلیون "ساعت اپل" در بازار شده است. نکته ی جالب توجه اینست که، ساعت اپل به رغم قیمت آغازین نسبتا بالای خود، فروش بیشتری از Mi-Band محصول بسیار ارزان قیمت و 20 دلاری شرکت ژیائومی، داشته است.

درکل، بازار دستگاه ها یا فنآوری پوشیدنی، در مقایسه با سه ماهه ی دوم سال پیش، سه برابر بزرگتر شده است. بر اساس برآورد موسسه ی پژوهشی IDC، بین ماههای آپریل و ژوئن، 18.1 میلیون دستگاه پوشیدنی در سرتاسر جهان محموله بندی و ارسال شده است.

شکل زیر نشان میدهد چه تعداد از دستگاه های پوشیدنی در سه ماهه ی دوم سال 2015 به سرتاسر جهان ارسال شده اند:

 

مترجم: مهرداد دستورانی
منبع: statista

► افزایش سریع پهنای باند موبایل
بزرگترین استعمارگران اروپایی کدام کشورها هستند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر