تازه ترین خبرهای ابزارهای هوشمند در نمایشگاه برلین

سه شنبه ، 17 شهریور 1394 ، 10:32

بانکی دات آی آر: نمایشگاه کالاهای الکترونیکی برلین محل عرضه تازه ترین محصولات ۱۵۰۰ شرکت بزرگ و کوچک تازه تاسیس از ۵۰ کشور دنیا، چند روزیست که کار خود را آغاز کرده است.

مهمترین خبر معرفی تلفن ها و ابزارهایی مانند ساعت های هوشمند و رقابت بین این دو گروه از محصولات است. به گفته ناظران شرکت های سونی و هاوای با تازه ترین مدل های پیشتاز به نمایشگاه می آیند اما سامسونگ ساعتی را معرفی میکند که جدیدترین سلاح در دوئل همیشگی با اپل خواهد بود.

سردبیر اصلی وبسایت "تکنولوژی نیوز"(Technology News) می گوید: "شرکت هوآوی باز هم تازه ترین ابزارها را با قیمت های رقابتی به بازارهای اروپا و بین المللی سرازیر می کند. سونی تازه ترین تولیدات شامل اکسپریا زد پنج و مدل کامپکت آن را عرضه می کند. سامسونگ ممکن است فبلت نوت پنج را که رسما به بازار آمریکا و آسیا معرفی شده به اروپا هم عرضه کند."

این غول فن آوری کره ای، تلفن- تبلت های گالاکسی نوت را ماه اگوست در نیویورک معرفی کرد. در همین حال اپل قرار است مدل تازه پس از آیفون +6 را کمی پس از این نمایشگاه معرفی و در ماه سپتامبر به بازار بفرستد.

در حالیکه قرار نیست سامسونگ تلفن همراه تازه ای را به نمایشگاه بیاورد با این حال همه منتظر عرضه محصول تازه آن هستند. ساعت هوشمند گالاکسی گییر دو(Galaxy Gear S2) در روز سوم سپتامبر رسما در مراسمی معرفی شد.

یکی از سردبیران وبسایت "تکنولوژی نیوز" در این باره می گوید: "این ساعت هوشمند قبلا بوسیله معاون استودیوی طراحی آن در آمریکا به بازار درز کرده بود. این ساعت زیباست و به ساعت اپل نیز شباهت دارد. این امر نشان می دهد که سامسونگ حاضر نیست از رقابت با اپل کوتاه بیایند".

نمایشگاه برلین از ۱۳ تا ۱۸ شهریور با ۲۵۰ هزار بازدید کننده برگزار می شود.

برگرفته از euronet

مترجم: مهرداد دستورانی



► اسکنرهای گرافین، رازگشای آثار هنری
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۱۷ شهریور ۹۴ ◄

مطالب مرتبط
بنر