معاملات سرد بورس تهران

يكشنبه ، 5 مهر 1394 ، 15:54

بانکی دات آی آر: شاخص بورس تهران در معاملات امروز خود به مدد معاملات بلوکی اندکی مثبت شد و رشد ناچیزی را تجربه کرد، اما همچنان سردی و بی انگیزگی در فضای تالار حافظ سنگینی کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، بورس تهران بعد از ادامه روند ریزشی خود در معاملات روز گذشته اندکی مثبت شد و به مدد معاملات بلوکی حقوقی‌ها اندکی رشد را تجربه کرد.

به این ترتیب در معاملات دومین روز هفته دماسنج بازار سرمایه رشد 32 واحدی را تجربه کرد و در کانال 61 هزار و 583 واحد متوقف شد. اما این روند ناچیز شاخص بورس مانع از حاکم شدن فضای سرد در تالار شیشه ای و انجام معاملات کم رمق و بی انگیزه در بورس نشد.

این در حالی است که در بازار امروز شرکتهای اندکی موجب افزایش شاخص شدند و اکثر شرکتها شاخص بورس را به سمت قرمز شدن هدایت کردند به طوری که شرکتهای نفت و گار پارسیان، ملی مس، پالایشگاه بندرعباس و کشتیرانی شاخص بورس را به سمت مثبت شدن کشاندند اما روند منفی اکثر شرکتهای بورسی مانع از شدت یافتن رشد بورس شد به گونه ای که شرکتهای فولاد خوزستان، بانک پاسارگاد، تاپیکو، ایران خودرو، فولاد مبارکه و ایران ترانسفو شاخص بورس را به سمت منفی شدن هل دادند.

در بازار امروز نیز شرکتهای قندی نیز همچنان در صدر متقاضیان خرید قرار گرفتند و با استقبال سهامداران مواجه شدند به طوری که قند اصفهان، کالبر و قند قزوین بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص دادند، در این میان فولاد خراسان، بهسرام،فولاد خوزستان و سیمان اصفهان برترین تقاضای فروش را از آن خود کردند.

در بازار بی رمق و سرد امروز حجم معاملات بازار سهام به 814 میلیون سهم به ارزش 114 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به 263 هزار میلیارد تومان رسید.

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۶ مهر ۹۴
پرداخت وام میلیاردی در نیم‌ساعت! ◄

مطالب مرتبط
بنر