خواستگاری کارمند والو با هدست واقعیت مجازی

دوشنبه ، 13 مهر 1394 ، 14:30

بانکی دات آی آر: یکی از کارمندان استودیوی والو به وسیله هدست واقعیت مجازی Vive‌ از دختر مورد علاقه‌اش خواستگاری کرد.

به گزارش دیجی کالا، شرکت HTC چند ماه پیش هدست واقعیت مجازی Vive را معرفی کرد. این هدست با همکاری شرکت والو (Valve) ساخته خواهد شد و به احتمال زیاد در سال 2016 به تولید انبوه می‌رسد. از آنجایی که دو شرکت روی این محصول کار می‌کنند، نمونه‌های آزمایشی آن در اختیار کارمندان گوناگون قرار گرفته تا بتوانند از آن استفاده کنند.
به‌تازگی یکی از کارمندان شرکت والو که این هدست را در اختیار داشته، به وسیله آن از دختر مورد علاقه‌اش خواستگاری کرده است. این کارمند شرکت والو که چندلر مارچ (Chandler Murch) نام دارد، دختر مورد علاقه‌اش را به شرکت والو دعوت کرده و یک هدست واقعیت مجازی Vive را به او داده است. سپس با استفاده از ابزاری مخصوص که برای این هدست طراحی شده بود، از او خواستگاری می‌کند.
در تصویری که از این کار منتشر شده، مارچ یک حلقه مجازی را در محیط این هدست ساخته که توسط کنترلر مخصوصی، در دست خودش قرار گرفته است. این حلقه توسط هدست Vive شناسایی می‌شود و به نمایش در می‌آید. زمانی که دختر هدست را از روی صورتش بر می‌دارد، با یک حلقه واقعی مواجه می‌شود.

این تنها خواستگاری نیست که به وسیله تکنولوژی‌های واقعیت مجازی انجام می‌شود. در اوایل سال 2015 هم یکی از کارمندان گوگل به وسیله Cardboard خواستگاری کرده بود. باید ببینیم در آینده که این هدست‌ها در اختیار کاربران مختلف قرار می‌گیرند چه کارهایی به وسیله آن‌ها انجام خواهد شد.

► مخالفت همسر استیو جابز، با اکران فیلم استیو جابز
ساخت ماهواره ی نانو؛ هزینه ی کمتر در فناوری فضایی ◄

مطالب مرتبط
بنر