مشخصات نهایی گوشی بلک‌بری Priv لو رفت

شنبه ، 25 مهر 1394 ، 14:57

بانکی دات آی آر: درباره‌ی‌ گوشی Priv شرکت بلک‌بری اطلاعات زیادی منتشر شده و با این گوشی آشنایی کامل داریم. حتی مشخصات سخت‌افزاری آن‌هم بارها منتشر شده بود. به‌تازگی اطلاعات جدیدتری از این گوشی به‌بیرون درز کرده که کاربران را با مشخصات نهایی این محصول آشنا می‌کنند.

به گزارش دیجی کالا، به‌نظر می‌رسد که بلک‌بری گوشی Priv را در تاریخ ۱۵ آبان ماه راهی بازار می‌کند.

این اطلاعات از طریق برخی فروشندگان لو رفته است. آن‌ها گفته‌اند که محصول جدید بلک‌بری در تاریخ ۱۵ آبان ماه راهی بازار خواهد شد. در این اطلاعات گفته شده که گوشی بلک‌بری Priv یک صفحه نمایش ۵٫۴ اینچی دارد و تراشه‌‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ روی آن قرار گرفته است. در این تراشه، یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای Cortex-A57 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز و یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۴۴ گیگاهرتز دیده می‌شوند. همچنین از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 418 برای آن استفاده شده است.

برای این گوشی یک دوربین ۱۸ مگاپیکسلی سونی مدل MX230-S در نظر گرفته شده که می‌تواند با کیفیت 4K فیلم‌برداری کند. یک فلش دوگانه هم در کنار دوربین اصلی روی این کوشی دیده می‌شود. تلفن‌همراه جدید بلک‌بری قرار است با اندروید ۵.۱.۱ راهی بازار شود و نرم‌افزارهای مخصوص این شرکت هم روی آن قرار گرفته است. با این برنامه‌ها می‌توان اطلاعات کاربران را از گوشی‌های قبلی بلک‌بری و سایر گوشی‌ها به این تلفن‌همراه منتقل کرد.

این محصول به صورت کشویی طراحی شده و با بالا بردن صفحه نمایش می‌توان به صفحه کلید فیزیکی دسترسی پیدا کرد. در کنار لو رفتن اطلاعات، تصاویر جدیدتری هم از Priv منتشر شده است.

► سه تراشه‌ی جدید اگزینوس سامسونگ
روباتهای اسکایپی و نقش مراقبتی برای سالمندان ◄

مطالب مرتبط
بنر