جوان ایرانی برنده‌ی جایزه دانشمند جوان ممتاز علوم زمین سال ۲۰۱۶

دوشنبه ، 11 آبان 1394 ، 15:15

بانکی دات آی آر: اتحادیه‌ی علوم زمین اروپا (EGU)، کاوه مدنی را به عنوان یکی از چهار «دانشمند جوان ممتاز» سال ۲۰۱۶ برگزید.

تحقیقات او به روش‌ها و رویکردهای جدیدی در الگوهای مدیریتی منابع آبی منتج شد.
به گزارش دیجی کالا، کاوه مدنی، دانشمند ۳۴ ساله‌ی ایرانی به خاطر تحقیقات‌اش در زمینه‌ی به کارگیری نظریه‌ی بازی‌ها و مدیریت منابع آبی برنده‌ی جایزه‌ی «آرنه ریشتر» از اتحادیه‌ی علوم زمینی اروپا شد. تحقیقات او به روش‌ها و رویکردهای جدیدی در الگوهای مدیریتی منابع آبی منتج شد.

مدنی، استاد دانشگاه در رشته‌ی مدیریت محیط زیست و سرپرست هیئت علمی در مرکز سیاست‌های محیط زیستی دانشگاه امپریال لندن است. او برای انجام تحقیقات و دستیابی به اهداف‌اش، نظریه‌های اقتصادی و رفتارشناسی را در زمینه‌ی مدیریت منابع آبی به کار بست.

مدنی همچنین اشاره کرد که با پیچیده‌تر شدن موضوعات محیط‌زیستی و آبی، باید از نقطه نظر علوم انسانی و اجتماعی هم این موضوعات را مورد بررسی قرار دهیم تا به یافته‌های مفیدتر و ارزشمندتری برسیم.

اتحادیه‌ی علوم زمینی اروپا از به هم پیوستن جامعه‌ی ژئوفیزیک اروپا و اتحادیه‌ی علوم زمینی اروپا در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد. علاوه‌ براین، این اتحادیه، یک اتحادیه‌ی غیرانتفاعی بین‌المللی است که در حوزه‌های زمین، سیاره‌ها و علوم فضایی فعالیت دارد.

► صدور کیفرخواست پرونده واردات خودرو با ارز دارو
افراد موفق روزهای تعطیل خود را چگونه می‌گذرانند ◄

مطالب مرتبط
بنر