سومین دوره‌ی Bēhance Portfolio Reviews در تهران برگزار شد

شنبه ، 16 آبان 1394 ، 14:41

بانکی دات آی آر: سومین دوره رویداد جهانی Bēhance Portfolio Reviews، پانزدهم آبان‌ماه ۱۳۹۴ در تهران و با حمایت شرکت دیجی‌کالا برگزار شد.

 

 

 

 

 

سومین دوره رویداد جهانی Bēhance Portfolio Reviews در چهار موضوع عکاسی، طراحی مد، جلوه‌های بصری و موشن گرافیک با میزبانی امیر پروا، همکاری آرش حمیدی و حضور هنرمندان جوان، پانزدهم آبان‌ماه ۱۳۹۴ در ساختمان مرکزی دیجی‌کالا برگزار شد. هنرمندان حاضر در این نمایشگاه علاوه بر ارائه آثار،‌ درباره تجربیات خود در حوزه‌های تخصصی و آثارشان سخن گفتند.

 

 

 

 



در این مراسم برگزیدگان هر بخش معرفى و نشان Bēhance به آن‌ها اهدا شد. عطا محمدی در بخش عکاسی، بهارک امیدفر در بخش طراحی مد، وحید قطبی‌زاده در بخش جلوه‌های بصری و امیر یاوری در بخش موشن‌گرافیک، برگزیدگان این رویداد بودند که نشان Bēhance و هدایایی از طرف دیجی‌کالا دریافت کردند.


 




آرش حمیدی در بخش عکاسی، تکتم همتی در بخش طراحی مد، علی اهتمامی در بخش جلوه‌های بصری و علیرضا میرهادی در بخش موشن گرافیک سرپرستی این بخش‌ها را بر عهده داشتند.

 

 

 

گفتنی‌ست رویداد Bēhance Portfolio Reviews دو بار در سال، با هدف ایجاد فضایی برای هم‌اندیشی هنرمندان جوان برگزار می‌شود تا افراد آثار خود را به اشتراک بگذارند و تجربیات حرفه‌ای‌شان را گسترش دهند.

 

 

 

► 4 نکته از معاون BMW برای معرفی بهتر برندتان
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز 16 آبان 94 ◄

مطالب مرتبط
بنر