تلفن همراه X9 شرکت HTC راهی بازار می‌شود

پنجشنبه ، 21 آبان 1394 ، 10:19

بانکی دات آی آر: در هفته‌ی گذشته اطلاعات مختلفی درباره‌ی گوشی معرفی نشده‌ی شرکت HTC که X9 نام دارد، منتشر شده بود. به‌تازگی تصویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده که احتمال عرضه‌ی این محصول در دو رنگ سیاه و نقره‌ای را افزایش می‌دهد.

به گزارش دیجی کالا، تلفن همراه X9 شرکت HTC در دو رنگ سیاه و نقره‌ای راهی بازار می‌شود.
به‌احتمال زیاد شرکت HTC گوشی X9 را به‌عنوان یک محصول میان‌رده راهی بازار می‌کند. اطلاعات زیادی از این محصول منتشر نشده، اما منابع مختلف گفته‌اند که X9 در ماه ژانویه‌ی سال 2016 بازار خواهد شد.
با توجه به تصویری که از این گوشی به بیرون درز کرده، تلفن‌همراه هوشمند X9 در رنگ‌های سیاه و نقره‌ای راهی بازار خواهد شد. در این عکس مشخص شده که دوربین پشت این محصول به یک فلش دوگانه‌ی LED مجهز شده است.
در شایعات گفته شده بود که گوشی X9 از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با دقت تصویر 1080 در 1920 پیکسل و تراشه‌ی مدیاتک استفاده می‌کند. به احتمال زیاد این گوشی یک دوربین جلوی 4 مگاپیکسلی و یک دوربین پشت 13 مگاپیکسلی خواهد داشت و از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده و به‌نظر می‌رسد که با اندروید 6.0 راهی بازار خواهد شد.

► توییتر ممکن است در روسیه مسدود شود
بررسی بزرگ‌ترین هرم مصر و کشف جدید ◄

مطالب مرتبط
بنر