تاسیس اگزیم‌نیوز گامی اساسی در توسعه نظام اطلاع‌رسانی تخصصی

چهارشنبه ، 2 دی 1394 ، 15:16

بانکی دات آی آر: مدیرروابط عمومی بانک مرکزی گفت: در جهان امروز لزوم میانجیگری رسانه ها در فضای فعالیت های حرفه ای امری اجتناب ناپذیر است و تاسیس اگزیم نیوز می‌تواند گامی اساسی در توسعه نظام اطلاع رسانی تخصصی محسوب شود.


به گزارش روابط عمومي بانك توسعه صادرات، آقاي محمدعلي كريمي در مراسم رونمايي از سايت خبري – تحليلي اگزيم نيوز بااعلام اين مطلب افزود: زمان تصميم گيري پشت درب هاي بسته سپري شده است و هم اكنون رسانه ها رخدادها را در شفافيت تمام به اطلاع عموم جامعه مي رسانند.
وي با اشاره به لزوم پرهيز از شخصيت محوري صرف در پرداختن به اخبار اضافه كرد : جاي اين رسانه با ويژگي تخصصي بودن آن بين خالي بود و اين حركت، اقدامي ارزشمند در حوزه ارتباطات محسوب مي شود.

كريمي رسانه اگزيم نيوز را بستري براي تعامل هرچه بيشتر صادركنندگان و فعالان اقتصادي با مسوولان دانست كه باعث مي شود مديران به تصميمات بهتري نائل شوند.

اگزيم‌نيوز در ترويج اقتصاد مقاومتي كمك مي‌كند

دكتر محسن اشرف پور دبير شوراي سياستگذاري اگزيم نيوز نيز در اين مراسم بااشاره به وظائف بانك توسعه صادرات در حيطه كمك به صادرات گفت: راه اندازي اگزيم نيوز درراستاي نيل به منويات مقام معظم رهبري پيرامون اقتصاد مقاومتي و تسهيل امر صادرات با هدف برقراري ارتباط با تصميم گيران و صادركنندگان بوده است.
به گفته مدير امورارتباطات و حوزه مديرعامل بانك توسعه صادرات، فراهم شدن اين فضا در واقع برخاسته از نيت كمك به امر صادرات و ارتقاي دانش مرتبط با اين موضوع بوده است.

وي ادامه داد: تاسيس پايگاه اطلاع رساني اگزيم نيوز در چارچوب عملياتي كردن انديشه ايجاد يك كانال ارتباطي خوب كه دغدغه هاي صادركنندگان را فارغ از جهت گيري هاي غير حرفه اي را فراهم سازد، شكل گرفته است. 

وي با اشاره به اركان شوراي سياستگزاري اگزيم نيوزتصريح كرد: مديرمسوولي اين پايگاه اطلاع رساني به عهده آقاي دكتر حسين امامي گذارده شده است كه علاوه بر شخصيت حقوقي فعلي ايشان در بانك توسعه صادرات، شخصيتي دانشگاهي و فرهيخته هستند.

آقاي سلطاني مديرعامل زرماكارون و صادركننده ممتاز سال جاري نيز در اين مراسم با اشاره خدمات بانك توسعه صادرات اظهارداشت : اين بانك از جمله مجموعه هايي در نظام بانكي است كه به تعهد كاري مشهور است و هيچ قدرت غير صادراتي نمي تواند با ورود به اين بانك تسهيلات دريافت كند چرا كه افراد متخصص و كارشناسان حرفه اي در آن فعاليت مي كنند.

وي با اشاره به كمبود منابع بانك توسعه صادرات و لزوم تقويت اين بانك در راستاي افزايش صادرات كالا و خدمات فني مهندسي ادامه داد: اين بانك در طول سالها فعاليت تخصصي خود در حوزه كمك به صادرات غيرنفتي به بلوغ رسيده است نبايد دغدغه منابع براي كمك به صادركنندگان را داشته باشد.

پايگاه خبري – تحليلي اگزيم نيوز كه با حمايت بانك توسعه صادرات از روز گذشته به طور رسمي فعاليت خود را آغاز كرد، با شعار رسانه ماندگار – تجارت پايدار پا به عرصه رسانه هاي خبري گذارده است.

► توضیح عضو کمیسیون عمران درباره آزادسازی قیمت‌ هواپیما و قطار
پایان پاییز با تورم تک رقمی ◄

مطالب مرتبط
بنر