شیائومی گوشی Redmi 3 را معرفی کرد

دوشنبه ، 21 دی 1394 ، 13:19

بانکی دات آی آر: شرکت چینی شیائومی که به دلیل ساخت گوشی‌های ارزان قیمت و کارآمد مشهور شده، تلفن همراه هوشمند Redmi 3 را معرفی کرد

به گزارش دیجی کالا، شرکت شیائومی برای این تلفن همراه هوشمند جدید از یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 720p استفاده کرده است. تراشه‌ی اسنپ دراگون 616 توان پردازشی این گوشی را تامین می‌کند. شیائومی 2 گیگابایت رم هم برای این محصول در نظر گرفته است.

گوشی Redmi 3 از 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد که این میزان را می‌توان به وسیله‌ی کارت حافظه ارتقا داد. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت با قابلیت فوکووس خودکار و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است.

این گوشی دو سیم‌کارته خواهد بود و از یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. در حالی که مشخصات سخت افزاری این محصول چندان هیجان‌انگیز نیست، باتری آن عملکرد خوبی دارد و می‌تواند مدت زمان زیادی گوشی را روشن نگه‌دارد.

شرکت شیائومی اعلام کرده تلفن همراه هوشمند Redmi 3 با قیمت 699 یوان (106 دلار) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی فعلا در کشور چین عرضه می‌شود و هنوز مشخص نیست که آیا در بازار کشورهای دیگر منتشر می‌شود یا خیر.

► اتومبیل خودران فورد در برف هم قابل استفاده است
جلیقه هوشمند برای نابینایان ◄

مطالب مرتبط
بنر