اعلام زمان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

دوشنبه ، 21 دی 1394 ، 14:27

بانکی دات آی آر: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش گفت: دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی جمعه ۲۱ اسفند ۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و تاکنون تعداد هزار و ۲۰۶ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

حسین توکلی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (۱۸ دستگاه اجرایی) از دیروز   آغاز شده و شنبه ۲۶ دی ماه ۹۴ به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، وی  با اشاره به اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه دیروز یکشنبه ۲۰ دی ۹۴ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و تمام داوطلبان علاقمند ضروری است با مراجعه به سایت و مطالعه دقیق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند افزود: دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۹۴ با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون در جمعه ۲۱ اسفند ۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوطه از روز دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی در خاتمه اظهار داشت: تا ساعت ۸ امروز ۲۱ دی ماه ۹۴ تعداد هزار و ۲۰۶ داوطلب برای شرکت در این آزمون از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش ثبت نام کردند.

► رونمایی از سناریوی جدید مزد 95
جلسه 8 مدیر بانکی با معاون ظریف در اتاق ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر