مسابقه از خودت چه میخواهی؟

شنبه ، 22 اسفند 1394 ، 17:15

 

مسابقه از خودت چه میخواهی؟

 

 

 

برای شرکت در این مسابقه، لازم است نگاهی به سال گذشته‌ی خودتان بیاندازید.

 

کارهای بزرگی که انجام دادید را به یاد میاورید؟ آیا شغل مهمی پیدا کردید؟ آیا ازدواج کردید؟ مدرک تحصیلی‌تان را گرفتید؟ اولین سفر خارجی‌تان را تجربه کردید؟


حالا از زاویه‌ای دیگر نگاه کنید. در چه چیزهایی ضعف داشتید؟ آیا رابطه‌ای عاطفی را تمام کردید؟ حساب بانکی‌تان خالی بود؟ ورشکسته شدید؟ تمام زمان‌تان را به شغل چسبیدید و به تفریحا‌ت‌تان نرسیدید؟

 

 

به احتمال زیاد، برای سال آینده برنامه‌های زیادی دارید. می‌خواهید ضعف‌های سال پیش را جبران کنید. مطمئنا در سال آینده، می‌خواهید به بخش‌هایی از زندگی‌تان بیشتر توجه کنید؛ شاید شغل، شاید خانواده، شاید تفریحات و شاید تحصیل.

 

 

 

یک جمله بنویسید؛ جمله‌ای که در آن سمت و سوی سال آینده‌تان مشخص شود. جمله‌ای که بخواهید در سال آینده، همیشه جلوی چشم‌تان باشد. جمله‌تان را برای ما بفرستید تا در مسابقه شرکت کنید.

ما این جمله‌ها را از دو جنبه بررسی می‌کنیم؛ زیبایی ادبی و شفاف بودن. در آخر، برگزیده‌ها انتخاب می‌شوند و به 10 نفر، جایزه‌ای نفیس به قید قرعه اهدا می‌شود.


برای جایزه این مسابقه هدیه نقدی 100 هزار تومانی و کادویی یادگاری در نظر گرفته‌ایم.
از امروز تا پایان روز 25 اسفند فرصت دارید به سال 94 نگاه بیندازید و بر اساس آن جمله درخشان سال 95 خودتان را بنویسید.

برای شرکت در مسابقه می‌توانید جمله‌تان را به شماره 09019219805  پیامک کنید، یا به تلگرام همین شماره پیغام دهید. البته به این ترتیب که ابتدا جمله را بنویسید بعد اسم خودتان.

ایمیل آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید هم هست، شاید دوست داشته باشید جمله را برایمان ایمیل کنید. در این صورت در کنار نام‌تان شماره تماس هم بنویسید تا بتوانیم با شما تماس بگیریم.

 


► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی 24 اسفند 94
بـرای دریافـت وام مسـکـن چقدر باید اوراق بخریم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر