رابطه‌ی مایکل شوماخر با پیشخوان بانکی انصار !

شنبه ، 12 تیر 1395 ، 13:03

 

 

بانکی دات آی آر: اخیرا در سطح شهر تهران بنرهای بزرگی با عنوان "پیشخوان بانکی انصار" را مشاهده می‌کنیم.

 

 

بنرهای بزرگ و تبلیغات وسیعی که قاعدتا باید با پشتیبانی محتوایی و مشاوره‌ای قوی همراه شود تا کسانی که علاقمند به استفاده از خدمت تبلیغ شده هستند ، اطلاعات کامل و جامعی داشته باشند.

طبیعتا این انتظار ما که بانک انصار با این حجم وسیع از تبلیغات ، اطلاعاتی راجع به پیشخوان بانکی در سایت رسمی‌اش داشته باشد ، انتظار به جایی است.

ما برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمت به سایت بانک انصار مراجعه کردیم ، در سایت هم مثل خیابان‌های پرتردد شهر ، با یک بنر بسیار بزرگ مواجه شدیم ، بنری که با کلیک روی آن هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد و به اصطلاح به جایی لینک نشده است.

وقتی هم در سایت بانک انصار عبارت پیشخوان بانکی انصار را جستجو می‌کنیم ، این صفحه باز می‌شود ، مسابقات رالی به مناسبت پیشخوان بانکی انصار !

 

موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که با یک جستجوی ساده در اینترنت نیز هیچ اطلاعاتی در مورد پیشخوان بانکی انصار ، پیدا نمی‌کنیم

 

اشتباه بزرگ تبلیغاتی بانک انصار !

مشخص است که برای تبلیغات چنین خدمتی میلیاردها تومان هزینه شده است ، درج بنرهای بزرگ در سطح شهر و در سایت‌های اینترنتی ، هزینه‌های بالای تبلیغاتی را به بانک تحمیل می‌کند ، اما درست در زمانی که مشتری می‌خواهد اطلاعات بیشتری در مورد این خدمت بداند ، هیچکس نیست و هیچ مطلبی نیست که او را راهنمایی کند.

این یک اشتباه بزرگ تبلیغاتی و بازاریابی است که لازم است مدیران روابط عمومی و بازاریابی بانک انصار پاسخگوی آن باشند.

 

فیش حقوقی نجومی و فیش تبلیغاتی نجومی !

اخیرا جنجال‌های زیادی در مورد فیش‌های حقوقی چندصدمیلیونی و وام‌های میلیاردی مدیران بانکی منتشر شده است ، پیگیری آن‌ها به جای خود ، ولی اتخاد تصمیمات اشتباه که منجر به هدر رفتن میلیاردها تومان بودجه تبلیغاتی یک بانک می‌شود هم دست‌کمی از این موضوع جنجالی ندارد.

انتظار داریم مدیران بانکی کشور در تبلیغات خدمات‌شان صرفا به دیده شدن بنر و بزرگ بودن ابعاد آن توجه نکنند و بدانند هر تبلیغی نیاز به یک پشتیانی محتوایی دارد تا مشتری سردرگم نشود.

 

 

 

 

 

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی یکشنبه 13 تیر95
دکتر هادی اخلاقی مدیرعامل جدید بانک ملت کیست ؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر