دریافت مجوز استخدام 4000 نفری در اورژانس پیش بیمارستانی

يكشنبه ، 28 شهریور 1395 ، 10:00

بانکی دات آی آر: دکتر محمد آقاجانی در مراسم چهل و یکمین سالگرد تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی گفت: بحث اورژانس و خدماتی که در کشور ارائه می‌کند بر هیچ یک از ایرانیان پوشیده نیست. چرا که نیروهای اورژانس در لحظات حساس که مجروحی در هر نقطه کشور نیازمند به کمک باشد حضور پیدا می‌کنند و برای نجات جان مردم خدماتشان را ارائه می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه تابلوی اصلی و خط مقدم وزارت بهداشت نیروهای اورژانس هستند افزود: اقدامات اورژانس پیش بیمارستانی تا حد بسیار زیادی در قضاوتی که مردم نسبت به حوزه سلامت دارند تاثیرگذار است، به طوری که اگر حضور نیروهای اورژانس و انتقال مجروح به سرعت انجام گیرد مردم قضاوت مثبتی نسبت به مجموع نظام سلامت خواهند داشت و در عین حال اگر خللی در کار وجود داشته باشد مردم نسبت به مجموع نظام سلامت بدبین می‌شوند.

 

آقاجانی با بیان اینکه مشکلات زیادی از نظر نیروی انسانی امکانات رفاهی، تجهیزات پزشکی، وضعیت معیشتی برای نیروهای اورژانس وجود دارد اما کمترین حاشیه سازی را در این سال‌ها از سوی کارکنان اورژانس شاهد بوده‌ایم، ادامه داد نیروهای اورژانس کشور با تمام توان به عنوان سربازان سفید پوش آماده به خدمت توانستند در جریان طرح تحول نظام سلامت، برگ زرینی از خدمات را رقم بزنند.

 

 

دریافت مجوز استخدام 4000 نیرو برای اورژانس پیش بیمارستانی

آقاجانی همچنین گفت: در حوزه نیروی انسانی خوشبختانه با تلاش‌هایی که انجام شد توانستیم مجوز استخدام 4000 نیرو را برای اورژانس پیش بیمارستانی دریافت کنیم که در حال جذب هستند، البته این در حالیست که دولت با مشکلات زیادی در جذب نیروی انسانی مواجه است، در عین حال برای  اورژانس تهران نیز مجوز جذب 400 نیرو گرفته شده است.

 

خبر خوش وزارت بهداشت برای نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی

 

آقاجانی در ادامه گفت: خبر  خوشی را برای نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی داریم، همواره شاهد بودیم که نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی در سراسر کشور در پایگاه‌های اورژانس در کانکس فعالیت می‌کنند که از حیث حشرات و گرما و سرما شرایط مناسبی ندارند بر این اساس با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هماهنگ کردیم که در بودجه سال آینده 76 میلیارد اعتبار را برای تبدیل 380 پایگاه‌های کانکسی اوژرانس به پایگاه ثابت در نظر بگیرند.

 

 

منبع: ایسنا

► وضعیت طلا، سکه، ارز، بورس در نیمروزِ ‌یکشنبه 28 شهریور 95
تسهیلات ویژه بانک تجارت به صاحبان مشاغل در قالب طرح چرتکه ◄

مطالب مرتبط
بنر