نجات ۲ نفر توسط آتش‌نشانان کرمانشاهی در آتش‌سوزی بانک صادرات

شنبه ، 6 آذر 1395 ، 12:15

بانکی دات آی آر: معاون عملیاتی آتش‌نشانی کرمانشاه از نجات ۲ نفر در آتش سوزی بانک صادرات کرمانشاه توسط آتش‌نشانان خبر داد.

 

وی افزود: این حادثه شامگاه گذشته ساعت ۲۱ و ۴ دقیقه رخ داد که بلافاصله پس از اعلام آن به مرکز پیام سازمان نیروهای عملیاتی ما به محل اعزام شدند.

 

معاون عملیاتی آتش نشانی کرمانشاه تصریح کرد: جهت آمادگی برای حوادث احتمالی ناشی از این آتش‌سوزی ما بلافاصله نیروها و تجهیزات ایستگاه‌های مرکزی، ۱، ۲، ۳ و ۴ سازمان را به محل فراخوان کردیم.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه بلافاصله نیروهای ما درمحل حاضر شدند و آتش‌سوزی را که از محل نگهبانی بانک آغاز شده بود اطفاء کردند.

 

رضایی از حضور ۲۰ نیروی عملیاتی و ۶ دستگاه ماشین آلات اطفاء حریق در محل این حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر سرعت عمل نیروهای ما در اطفاء آتش‌سوزی نبود آتش به طبقات فوقانی ساختمان نیز می‌رسید.

 

وی از نجات ۲ نگهبان بانک نیز در طی این عملیات خبر داد و گفت: به مدد نیروهای جان بر کف سازمان توانستیم دو نگهبان حاضر در زیرزمین بانک را نیز نجات داده و هیچگونه مشکلی برای آنان پیش نیامد.

 

معاون عملیاتی آتش نشانی کرمانشاه، در خصوص علت این حادثه گفت: علت حادثه و هم چنین خسارات وارده توسط کارشناسان تحت بررسی است.

 

 

منبع: مهر

► پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روز سه‌شنبه 9 آذر
افزایش ۱۰ درصدی حقوق نهایی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر