همه چیز درباره وام دو میلیونی با سود چهار درصدی؛ بانک کارگشایی

پنجشنبه ، 11 آذر 1395 ، 13:20

 

بانکی دات آی آر: اگر به مشکل اقتصادی خاصی برخورد کردید که برای حل آن چند میلیون تومان پول کم آورده‌اید یکی از راه‌های تأمین بخشی از این مبلغ وام گرفتن از بانک کارگشایی است. در بانک کارگشایی که با هدف رفع نیازهای مالی وفوری مردم با پرداخت قرض‌های کوچک شکل گرفته است می‌توانید با سپردن یا همان ترهین طلا به‌عنوان وثیقه با بانک تا 2 میلیون تومان وام بگیرید. سؤالاتی که برای گرفتن این وام ممکن است داشته باشید در این ادامه پاسخ داده‌ شده است.

 

چه مقدار وام می‌توان گرفت؟

با سپردن طلا در بانک کارگشایی می‌توانید حداکثر تا 2 میلیون تومان وام فوری بگیرید.

 

چه میزان طلا باید به‌عنوان وثیقه سپرد؟

به ازای هر گرم طلای 17 یا 18 عیار که بانک بسپارید می‌توانید 10 هزار تومان وام بگیرید. بنابراین برای گرفتن 2 میلیون تومان باید 200 گرم طلا وثیقه بگذارید. نکته مهم این است که این بانک فقط طلاهای زینتی را به‌عنوان وثیقه قبول می‌کند ونمی توانید سکه وثیقه بگذارید.

 

زمان بازپرداخت وام چقدر است؟

مدت‌زمان بازپرداخت وام یک سال است که البته تا یک سال دیگر هم قابل تمدید است. این وام به‌صورت قسطی نیست. یعنی کل مبلغ را باید در پایان دوره بپردازید و لازم نیست ماه‌به‌ماه قسط بدهید.

 

کارمزد و سود این وام چقدر است؟

سود این وام 4 درصد است. البته برای بررسی و ارزیابی طلایی هم که می‌سپارید باید 2 درصد حق‌الزحمه پرداخت کنید که پس از پرداخت وام و ترخیص گرو دریافت می‌شود. درصورتی‌که در پرداخت وام تأخیر داشته باشید به ازای هر ماه یک درصد به‌عنوان خسارت تأخیر تأدیه نیز به مجموع پرداختی شما اضافه خواهد شد.

 

شرایط دریافت وام چیست؟

برای گرفتن وام باید حساب سیبا داشته باشید. عدم وجود مطالبات معوق هم از دیگر شرایط گرفتن این وام است. دقت داشته باشید که برای تکمیل مدارکتان حتماً هنگام مراجعه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار همراهتان باشد.

 

شعبه‌های بانک کارگشایی کجا هستند؟

 




منبع: رده

► پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روز شنبه 13 آذر
چرخ زندگی این خانم با بادکنک می‌چرخد ◄

مطالب مرتبط
بنر