آغاز رقابت بانک‌های ایرانی در «جشنواره بانک محبوب من»

دوشنبه ، 6 دی 1395 ، 17:09

 

بانکی دات آی آر: چند روز است که سومین جشنواره سالانه «بانک محبوب من»، از طرف سایت بانکی شروع شده. قرار است با رای مردم، بهترین بانک ایران انتخاب شود.

جشنواره از تاریخ 20 آذر شروع شد، اما بدون هیچ تبلیغاتی. در همان روزهای اول استقبال زیادی از طرف مردم داشتیم؛ به طوری که روزِ اول، در گیر و گدار تست کردنِ صفحه جشنواره، نزدیک به 100 نفر رای دهنده داشتیم. رفته رفته تعداد شرکت‌کننده‌ها بیشتر شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که با اطلاعیه‌هایی، آغازِ جشنواره را اعلام کنیم. جشنواره بانکِ محبوب من، به طور رسمی از تاریخ 1 دی شروع شد. رسمی از آن جهت که از ابتدای دی‌ماه، بانک ملی، بانک ملت، بانک صادرات، بانک شهر، بانک مسکن، بانک کشاورزی ، بانک سامان، بانک گردشگری، بانک سرمایه، بانک قوامین، بانک حکمت و بانک ایران زمین، با قرار دادنِ بنرهای جشنواره در سایت‌شان، به حمایت جشنواره آمدند.

هنوز تا پایان جشنواره 14 روز باقی مانده است؛ امیدواریم سایرِ بانک‌ها هم با قرار دادنِ بنرِ جشنواره، در این رقابت شرکت کنند.

تعداد شرکت‌کنندگان جشنواره تا به این لحظه 23400 نفر است. پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان جشنواره این رقم به 100 هزار نفر برسد.

اسپانسرهای مالی این جشنواره، آژانس مسافرتی نادیا پرواز (یک سفر روسیه)، سی آر امِ دیدار (یک جایزه ویژه 3 میلیون تومانی و 14 جایزه 500 هزار تومانی) و فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل (200 بنِ خرید 100 هزار تومانی) هستند که هر کدام جوایزی را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌اند.

شما با پاسخ دادن به 9 سوال این جشنواره، هم بهترین بانک کشور را انتخاب می‌کنید، هم برنده خوش‌شانسِ یکی از جوایز اسپانسرهای مالیِ جشنواره می‌شوید.

بانکی: سمیرا همتی

► پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روز سه‌شنبه 7 دی
با تصویب مجلس؛ دولت مکلف به همسان‌سازی پرداخت‌ها شد ◄

مطالب مرتبط
بنر