آیا رای من واقعا دیده می‌شود؟

يكشنبه ، 3 بهمن 1395 ، 12:15

 

سوال مهمی در پیش رو داریم؛ ما در نظرسنجی شرکت می‌کنیم، چند دقیقه برای خواندن و پاسخ دادن به سوال‌ها وقت صرف می‌کنیم، اما آیا واقعا رای ما دیده می‌شود؟

 

 

 

بیایید یک بار دیگر مراجعات گذشته به بانک شخصی‌مان را مرور کنیم. تا به حال برای‌تان پیش آمده است که با متصدی بانک دعوا کنید؟ یا حتی بدتر از آن؛ بر سرِ متصدی فریاد بزنید؟ آیا تجربه ایستادن در صفِ طولانی انتظار را داشته‌اید؟ آن هم درحالیکه متصدی بانک به جای رسیدگی به شما، در حال خوش و بش با دوستانش باشد؟ پیش آمده که به بانک‌تان زنگ زده باشید و متصدی بانک از همان راه دور کارتان را راه انداخته باشد؟

شاید دوست داشته باشید بستری فراهم می‌شد تا هرآنچه فریاد و نظر و تشکر دارید به گوشِ مسولان بانک‌تان برسانید. جشنواره «بانک محبوب من» همین بستر است.

 

جشنواره «بانک محبوب من» از تاریخ 1 دی‌ماه شروع شده است و به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم تا تاریخ 5 بهمن ماه ادامه می‌یابد.

 

این جشنواره که از طرف سایت خبری-تحلیلی بانکی و با حمایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل برگزار شده، تنها کارزار رسمی رقابت بانک‌ها با یکدیگر است. هدف سایت بانکی از برگزاری جشنواره «بانک محبوب من»، سنجش رضایت مشتریان از بانک‌ها و ایجاد مزیت‌های رقابتی در بانک‌ها است.

به منظور تشکر از حضور شما در این جشنواره ، جوایز ارزنده‌ایی هم به قید قرعه از طرف حامیان مالی  (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل ( 200 بن خرید 1 میلیون ریالی، نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری دیدار ( 100 میلیون ریال جوایز نقدی ) و آژانس گردشگردی نادیا پرواز ( یک سفر رویایی به دور روسیه )) به شما دوستان عزیز تقدیم خواهد شد.

 

برای وارد شدن به سایت جشنواره روی عکس زیر کلیک کنید:

 

لینک ورود به جشنواره «بانک محبوب من»

► طرح سپرده سرمايه‌گذاري آفاق سرمايه
تقویم ارائه وام‌های دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی منتشر شد ◄

مطالب مرتبط
بنر